FOR EN HELG!

Reklame | Hynt Beauty Norge // Mon Platin Norge

Som alle vet har denne våren vært så utrolig rar, og jeg har ikke vært på jobb store deler av tiden, og ettersom jeg er så heldig å ha en fantastisk arbeidsplass har jeg savnet både jobben og kollegaene mine mye. Vi pleier å ha sosiale arrangementer ca en gang i måneden, så det å endelig få treffe hverandre utenfor jobben etter så mange måneder var super hyggelig! Naturligvis en ganske rar opplevelse med en meters mellomrom mellom sitteplassene, antibac overalt, ingen klemming, eller hilsing osv.

Det var naturligvis super hyggelig uansett, og jeg gleder meg bare enda mer til neste gang når vi forhåpentligvis slipper å sitte med en meters mellomrom. Under kan dere se looken for sommerfesten, og jeg må faktisk si at jeg følte meg så vel og fin! Jeg fikk endelig bruke en sommerkjole jeg fikk til bursdagen, brukte fantastisk sminke fra Hynt Beauty, sammen med en base, silk serum foundation fra Mon Platin som gjorde at sminken satt hele kvelden, selv i den stekende varmen!

Dagen etter sommerfesten ventet en fantastisk herlig lunsj med venninnegjengen min fra vidergående. Det er ikke ofte at alle 5 samles, så jeg setter utrolig stor pris på hver eneste gang! Vi spise en digg lunsj, pratet og koste oss ute i solen. I tillegg hadde vi selvfølgelig å en liten photoshoot i hagen, og et av bildene ser dere under. Venninnen min som tok bildet er modell, så ikke noe prestasjonsangst der! Neida, det er bare såååå gøy, elsker hver en mulighet til å lære noe, så jeg digger når hun gir meg feedback på posering for eksempel.

Etter sommerlunsjen dro Sverre og jeg avgårde til noen venner, og sammen dro vi på camping! Under kan dere se noen små høydepunkter. Vi har spist deilig mat, hatt spill og leker, spist is, sola oss og hatt det generelt hyggelig. Vasset i vannet har vi og, men det var stillehavsøsters og brennmaneter overalt så var ikke særlig innbydende å bade dessverre, men ikke at det kunne ødelegge helgen!! Det er egentlig lenge siden vi har hatt en sånn helg, der vi bare tok time for time, gjorde det vi ville og var oppe til langt på natt.

Nå er jeg vel hjemme igjen, og dagen avsluttes på beste vis. Det har ramla inn noen gode nyheter og jeg gleder meg til å dele dem med dere! Men mer om det senere. Nå skal jeg smøre meg med aloevera, for nå har til og med jeg blitt litt solbrent! Det er jeg ikke stolt over, men da vet jeg at det trengs enda mer, og kanskje litt kortere tid i solen neste gang. Heldigvis ikke veldig brent, og var godt smurt med solkrem, nå er nok bra innen en dag eller to får vi satse på. Håper dere alle kan lære av meg og smøre dere med høy faktor, flere ganger om dagen, og passe på å ikke sitte i sola hele tiden. Jeg er selv veldig opptatt av det, så det sier litt hvor fort gjort det er å bli brent.

Nå gleder jeg meg bare masse til en ny uke, siste uken før ferie, og jeg har planer om å gjøre den så god jeg bare kan! Det samme håper jeg du vil, for deg selv, og for de rundt deg!

Har du noen planer for uken som kommer?

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg