FØLES VELDIG RART OG UVANT

Nok en fin dag i karantene er over, og nok en dag tilbragt hjemme. Jeg har lest en del til eksamen samt at vi var ute en tur i finværet for å ta noen bilder. I dag har jeg også gjestesnappet for @femfinefroknr, så om du vil få med deg dagen er det bare å adde dem, dagen er tilgjengelig i 24 timer, og temaet jeg fikk utdelt var : “Hvis du var gutt for en dag….” – morsomt! Og absolutt et avbrekk fra en ellers litt alvorlig hverdag.

Som dere ser under fant vi et meget kult og fargerikt sted å ta bilder, og det var deilig å komme seg ut av leiligheten litt! Det var kaldt men veldig forfriskende! Og i morgen skal vi ut av leiligheten igjen, nemlig til dansestudio! Det gleder meg så masse til!! Vi har ikke vært i studio på flere dager, men det betyr ikke at vi har ligget på latsiden!

Vi har hatt hjemmetrening flere ganger, samt at vi har hatt et par økter ute. Men å går hadde vi den tøffeste økta hittil, vi er begge så syyykt støle! Derfor har vi tatt det ganske rolig, sånn treningsmessig, i dag. Men i morgen er det på´n igjen! Da er det en latin økt på planen, og det gleder jeg meg veldig til. Dansen er en så stor del av livet og hverdagen min at det føles trygt og godt å få mulighet til å dra å trene.

Men på en annen side er det heeelt merkelig å være i studio. Det er så uvant å måtte ta så sykt mange forhåndregler. Vi må vaske alt vi tar i, ikke ta på mer enn absolutt nødvendig, vanske hender om vi har tatt i noe før vi tar i hverandre. Man føler seg helt coco for å være helt ærlig. Man kan liksom ikke henge fra seg jakka i garderoben uten å tenke seg om, samt at man må tømme skap, og at man ikke kan være der sammen med noen andre.

Men selv om det er vanvittig rart og uvant i studio, både med at vi alltid må trene helt alene, til at man må vaske alt hele tiden, er vi veldig takknemlig for at vi i det hele tatt har muligheten til å dra dit. Vi har booket tid til de neste dagene, så da blir det dans! Det betyr både trening på oss, og nye danse-tutorials til dere! Bare å følge med her og på Insta story. Og om dere har et spesielt ønske til hva dere vil lære så ikke vær sjenerte – legg igjen en kommentar!

Det er mye som er både uvant og rart for mange om dagen, så det får vi bare leve med og være takknemlighetene for mulighetene vi har! Jeg gleder meg i alle fall masse til å trene i dansestudio de kommende dagene, samt at jeg gleder meg til å drive på med noen prosjekter som jeg selvsagt skal dele med dere her.

Håper du holder deg trygg og tar vare på deg selv og de rundt deg!

Har du planer for helgen?

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg