WHAT I LOOK FOR IN FITNESS WEAR

Reklame | Fitliving.no

Hei igjen alle sammen! Jeg har vært så heldig å få denne nydelige tightsen inn i min garderobe, og jeg tenkte derfor jeg skulle dele litt tanker rundt den og rundt treningstøy generelt! Jeg trener oftest 6 eller 7 dager i uken, enten dans, alternativt eller begge deler, og bruker derfor mye forskjellig å trene i. Når jeg gjør andre ting en dans, som tøying, utholdenhet eller styrke, bruker jeg alltid tights. Dette på grunn av at jeg liker at ikke noe er “i veien”. Og det er et par ting som er helt avgjørende for meg om jeg bruker en tights mye:

– At den ikke sklir ned ved aktivitet
– At den er veldig myk/fleksibel
– At den er behagelig selv når man svetter mye 

Tightsen på bildene over er fra Fitliving.no (annonselenke), og jeg kan fornøyd si at den oppfyller mine krav! Den sitter som støpt, og jeg digger at jeg ikke trenger å drive å dra den opp hele tiden. Om som dere ser på noen av bildene under er den ganske så fleksibel – perfekt til tøying! Dessuten synes jeg den puster rimelig bra, som gjør at du kan ha ei skikkelig svetteøkt uten å bli ukomfortabel – yay! 

Dessuten er jo tightsen bare såååå fin!! Jeg valgte denne spesielt fordi jeg synes den hadde utrolig fine fargekombinasjoner og design. Jeg har tightsen som heter “Vibrant Grey Pink Wildflower Tights”, og den kan du finne på nettsiden HER (annonselenke) under “dame” og “tights”, eller søke på navnet. OG hvis du vil spare litt penger kan du gå inn på linken over og bruke koden “RonjaØ20” for 20% rabatt….på alt! Inkl allerede nedsatte varer!! Det gjør for eksempel at denne tightsen kun vil koste 366,-.

Jeg tenkte å ta meg en styrkeøkt etter dansingen i morgen, og har allerede pakket ned denne tightsen siden den sitter så godt!

PS: Følg med på min instagram fremover!! Jeg har nemlig en liten overraskelse du ikke vil gå glipp av om du elsker treningstights like mye som meg…

Men nå er det på tide å slappe av og spise etter dagens danseøkt!

Vi blogges i morgen 🙂

xoxo

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg