FINESTE SØNDAGEN PÅ LENGE

Altså, for – en – dag! Trondheim leverte nydelig vær til dagens aktiviteter, og dagens program har vært helt nydelig. Vi sov frempå, spiste en en deilig frokost, og låste bagasjen på hotellet, og gikk ut for å møte våre private “guider” i dag, nemlig min gode venninne Sunniva og hennes kjæreste Einar. Det var så hyggelig at de ville sette av dagen til å henge med oss og vise oss rundt i Trondheim der de bor og studerer.

Altså for en bukett! Vi møttes i 12 tiden og hang sammen helt til vi måtte dra i 4/5 tiden. På den tiden gikk vi både hit og dit og det ble faktisk over 17 000 skritt i dag! Jeg tror faktisk vi gikk omtrent Trondheim rundt. Vi var hvertfall både høyt og lavt, og både nord og sør. Og på de timene og i løpet av de skrittene fikk vi sett så mye fint: Nidarosdomen, Mormors stue (som tydeligvis er en veldig kjent cafe der), flotte parker, festningen og NTNU. Under ser dere et av byggene på NTNU som tydeligvis går under navnet “Hogwards bygningen”, samt bygningen på festningen på toppen an Trondheim. Vakkert!!

Trondheim viste seg virkelig fra sitt vakreste, og det var den perfekte slutten på denne helgen. Det ble en dag full av gode samtaler, latter, fakta om Trondheim og rett og slett god stemning all the way.

Kan definitivt anbefale Trondheim, og jeg håper livet bringer meg tilbake hit om ikke så alt for lenge. Har tross alt flere venner som studerer der, og flere ting å utforske, så jeg kommer gjerne igjen!

Nå er vi vel hjemme igjen på østlandet, men jeg har heldigvis masse fine minner og bilder å se tilbake på. Stor takk til Sunniva og Einar som gjorde dagen vår helt tipp topp!! Nå har jeg masse overskudd fra sol og glede til neste uke med masse dans og konkurranse.

Håper du også har hatt en super helg! Sleng gjerne igjen en kommentar og fortell meg hva du har gjort.

Fortsatt god søndagskveld dere!

 

xoxo

2 kommentarer
    1. Det var så koselig å få vise dere rundt i byen i går! Og dere må veldig gjerne komme igjen, hvis det passer seg sånn 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg