FIKK MER ENN VI BA OM

Nå som vi er hjemme i Haugesund er neste prosjekt å finne et sted å trene dans. Vi ringte rundt i dag i håp om å få booket en sal å trene i, men dessverre viste det seg å være vanskelig nå i fellesferien, men vi gir ikke opp! Vi tok kontakt med lokalradioen og håpet at de kunne nevne på radioen at vi er på let etter treningslokale, men vi fikk mer enn vi ba om. Vi ble nemlig invitert til å komme ned til radio lokalet i morgen for å prate litt om dette og om dans generelt i morgen tidlig!


Herlighet så gøy, vi gleder oss masse! Vi må opp allerede i 8 tiden og skal være på plass i studio klokken 09:00, så det blir hyggelig og spennende. Det er lenge siden jeg har vært på live radio, så jeg må si at jeg har sommerfugler i magen. Det er dessuten aller første gang Sverre skal være på radio, så det er kult! Så, om du har tid og lyst i morgen er det bare å søke opp Radio 102 (lokalradioen i Haugesund) og følge med! Vi gleder oss i alle fall masse, og jeg tar dere med i studio i morgen, så husk å adde @hverdagschat på snapchat for å følge dagen min.

Hører du mye på radio? Og hvilken kanal er din favoritt?

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg