FANT EN SKORPION HJEMME

Nå er det på høy tid å legge seg, så jeg stikker bare kjapt innom for å fortelle dere litt om dagen i dag, den har nemlig vært ganske innholdsrik!

Dagen starta som vanlig på jobb, men i dag var det ute-aktivitetsdag. Så de som sto ute i regnet, det var oss! Men jeg hadde kledd meg godt så det var null stress, det var faktisk ganske forfriskende.

 

Deretter bar det i studio for å ha privattimer med Lasse Ødegaard! Sykt bra timer, så nå har vi masse å jobbe på! Vi gikk deretter over på å undervise litt selv, før vi igjen skulle trene selv. Da var det to gruppetimer med Lasse.

 

Men én ting som er liten vel utenom det vanlige, var at jeg fant en liten (bitteliten) skorpion hjemme!! Det er faktisk andre ganger jeg finner en sånn her hjemme!! Se bildet under.

Denne lille krabaten er nok rundt 4-5mm stor, så den er ikke akuratt lett å få øye på! Synes den er en blanding av super søt og litt creepy haha.

Jeg søkte dem om og fant følgende :

Så de virker jo faktisk litt praktiske å ha hjemme!!

 

Har du sett en sånn mini skorpion før?

 

Xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg