EXCITING LUNCH

Ja hei igjen dere! I går var en dag litt utenom det vanlige! Den startet rimelig, ja hva skal man si, trøtt! Og jeg trodde bare at jeg var litt sliten og trøtt etter en helg med mye festligheter og aktivitet. Så jeg dro på jobb og fikk vurdert ferdig alle prosjektene til klassen jeg har hatt dette semesteret. Fristen for standpunkt er rett rundt hjørnet så det var bare å bli ferdig med. Vanvittig gøy å ha ansvaret for en klasse i “Kunst og Håndverk” da! Føler at man blir bedre kjent med elevene, og man får virkelig med seg innsatsen de gjør.

 

Etter jobb dro jeg rett inn til Oslo for en skikkelig spennende lunsj! Dette var med hele 22 stk! Blandt annet selveste Anne Brith Davidsen. Jeg har nemlig vært sååå heldig å få blitt med i hennes “Influencer program”. Dette var første gang vi møttes, og jeg fikk treffe så mange hyggelige folk, så nå gleder jeg meg bare enda mer til fortsettelsen!

Etter lunsjen dro jeg videre på trening, men etter en stund der kjente jeg at jeg ikke bare var trøtt og sliten, men at jeg faktisk hadde fått feber. Jeg dro hjem, og kort tid etter så fikk jeg skikkelig fryse og svettetokter.. Så nå ligger jeg her med feber da gitt… Satser på at det er  noe som går overe sykt fort, fordi vi har nemlig konkurranse på søndag! Så nå skal jeg ta det heeeelt rolig ut dagen, og krysse fingrene for at det går over fort.

Blogges snart!

 

xoxo

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg