EVENTYR PÅ IKEA

God kveld dere! I dag har jeg offisiellt starta på FERIE! Dvs ingen jobb, og ingen dans. Jeg er veldig glad i både jobb og dans altså, men jeg har gått å kjent på at jeg trenger noen dager med ferie nå. Jeg har som tidligere nevt pådratt meg en betennelse i nakke/skulder området, i tillegg til at jeg har følt meg veldig mentalt og fysisk sliten med lite overskudd.

Heldigvis kom ferien som bestilt og det skal bli herlig å ha noen dager der jeg skal gjøre helt andre ting. Jeg tror dessuten det er syyykt viktig for motivasjonen min å ta en liten dansepause iblandt. Da begynner det å krible i beina etter et par dager og det blir ekstra gøy å dra tilbake i studio!

Første dag av ferien har blitt tilbragt hjemme og på Ikea haha. Vi ønsker å få litt orden her hjemme, så dagen har gått i å få rydda opp i skuffer og skap. Og innkjøp av litt diverse lagring. Vi var vel på Ikea og kosa oss i typ 3 timer haha. Men det var faktisk veldig gøy – vi stressa ikke og bare gikk rundt og henta inspirasjon.

Vi endte opp med å kjøpe inn en hylleseksjon med bokser til, et stuebord, oppbevaringsbokser og litt ting og tang. Vi har nemlig faktisk ikke hatt vårt eget spise/stuebord til nå, så det var deeeeeeilig å få på plass!! I tillegg har vi ikke verdens største leilighet så det å få oppbevaringsmuligheter sier jeg aldri neitakk til! Vi kjøpte blandt annet noen som går under senga vår, så nå får vi endelig utnytta den lille plassen som er under der også!

Jeg er veldig glad i å innrede/dekorere, men Sverre har faktisk et sykt bra øye for det han og, så det ender ofte opp med at han “designer” utseendet på ting og tang. Det synes jeg er veldig digg – sånn at jeg slipper å si meg uenig i alle endringer/ommøbleringer han vil gjøre hjemme.

Vi har enda litt igjen å gjøre før vi er helt fornøyd, men det får vi gjøre i morgen formiddag, nå nærmer det seg leggetid, sånn at vi ikke snur døgnet helt nå i ferien.

Har du høstferie?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg