ET VELDIG MORSOMT PROSJEKT

Hei igjen fine dere, god 1.mai! Denne måneden startet jo ikke akkurat vårlig, men heller med en helt hvit hage her hos oss! Jeg våknet og synes det var litt vel kaldt inne på soverommet, trasker ut i stua og ser snø utenfor vinduet. Jeg er så klar for sommer, har funnet frem en lettere garderobe, lagt bort vinterjakkene osv, så jeg håper virkelig denne snøen takker for seg ila dagen.

De siste dagene har det faktisk skjedd litt av hvert, og nå som jeg er ferdig med eksamen kan jeg begynne å ta meg tid til litt andre ting. Et av høydepunktene de siste dagene var på onsdag da jeg var på besøk hos Ina. Jeg har jo ikke sett noen venninner på lenge naturligvis, så det var super gøy å endelig se hverandre igjen! Vi hadde et møte som gikk veldig fint, og planla litt sammen. Det var så herlig å ha noen å jobbe sammen med igjen, dele litt tanker, og bare prate sammen.

Og iløpet av møtet kom vi over den trenden der folk går “kledd” i puter, og fant ut at det måtte vi jo henge oss på! Det finnes garantert, men jeg har kun sett bilder av folk som gjorde denne trenden alene, så vi tenkte det kunne være en morsom variasjon å gjøre det sammen! Jeg må si meg super fornøyd med bildene, men det som var aller best var å ta dem – for et morsomt prosjekt!

Det var altså sååå morsomt! Vi måtte finne puter som passa, og belter som passa rundt. Vanligvis vil man jo ikke ha så lange belter, så det å få et belte som egentlig bare skal gå rundt livet/hoftene, til å gå rundt deg og ei stor fluffy pute – er et morsomt samarbeidsprosjekt! Vi lo og koste oss, og fikk så mange morsomme og fine bilder! Det gjelder jo å få puta til å dekke det den skal, få kamera til å stå riktig, og ikke le seg ihjel på bildene. Vi klarte blandt annet å filme i stedet for å ta bilder et par ganger, samt at det tross alt er ganske viktig å stå i riktig vinkel i forhold til puta, og det var det ikke vi klarte for å si det sånn.
Kort oppsummert – sykt gøy – og sykt fornøyd med bildene. Det var liksom bare en “goodfeel” over hele opplegget sammen med fine Ina.

Hos Ina snakket vi også om mange andre ting, så dagen i dag skal brukes på å starte på diverse prosjekter, og jeg skal selvfølgelig dele ting med dere etterhvert. Forresten, Ina er råflink med makeup, og har snart 8 år innenfor sminkebransjen, så jeg har spurt henne om å dele noen beauty tips med dere, noe hun gjerne ville, så det er bare å glede seg!! Om det er noe spesielt du lurer på kan du selvsagt slenge igjen et spørsmål til meg eller henne i kommentarfeltet under innlegget. Ina´s flotte Instagram profil finner du HER.

Nå for tiden blir det jo ikke så mange man treffer, og man bør jo holde omgangskretsen ganske liten enn så lenge, men jeg er så glad for å ha Ina å samarbeide litt med fremover. Det er herlig at samfunnet sakte men sikker åpner litt igjen, deriblandt skal jeg litt tilbake på den ene jobben min! Jeg gleder meg også så mye til å få treffe enda flere av vennene mine, og ikke minst familien min når den tid kommer. Men det er nok bare å smøre seg med tålmodighet enda.

Jeg håper dere er friske og at dere har det bra! Følg med fremover for Ina´s beauty tips, og mer gøy fremover.

Hvilke planer har du for helgen?

xoxo

Husk å følge meg på:
Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
@Influenserne (annenhver uke)

2 kommentarer
    1. Det så kjempegøy ut, noe sånt kunne jeg også glatt vært med på, med en litt stor pute i alle fall 😀 men jeg har aldri hørt om andre som har gjort det?? Er det en trend? Hvor? Skjønner jeg ikke følger med helt 😀

    2. Så moro!! Hahah ja gjelder å finne en stor nok pute, vi måtte også teste et par. Hihi ja det er en trend på Instagram, så er mange som har lagt ut lignende bilder, men har ikke sett noen som har gjort det sammen enda! Men finnes garantert uti der 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg