ET HELT HALVT ÅR SIDEN SIST

Hei dere! Nå er det over 6 måneder siden jeg sist blogget, og det var nødvendig med en aldri så liten pause. Men nå har jeg lenge klødd i fingrene etter å starte igjen en stund! Det er jo mildt sagt mye som har skjedd det siste halve året så vi kan ikke ta en full recap, men vi tar en liten kortversjon tenker jeg!

Vi har bestått “trener 2 Latin” eksamen med glans!
Vi har nemlig videreutdannet oss som trenere, og ettersom et er ganske omfattende er det kun en gren per år. Latin eksamen er bestått, og begge to fikk toppkarakter. Fy flate så gøy og lærerikt det var. Det var selvfølgelig både perioder der vi mista all tro på oss selv og begge følte vi ikke skjønte noen ting, men etterhvert knakk vi kode etter kode og lærte masse. Vi gleder oss faktisk veldig til å ta Trener 2 standard neste år! Det som var aller morsomst var jo det å kunne gjøre det sammen, det hjalp veldig på motivasjonen og gleden i det hele.

 

Jeg har virkelig fått testet ut rollen som modell….og jeg elsker det! Jeg har vært super heldig og fått en del oppdrag i det siste og jeg håper på flere fremover! Nedover i innlegget legger jeg med noen bilder fra ulike shoots jeg har hatt i det siste.

Shoot for MEAH med fotograf PerlaFotografi

Jeg har jobbet mye med min Instagram, og jobber kontinuerlig med å ta nye bilder, lage nye reels, vlogs osv. Jeg har også inngått noen nye samarbeid jeg er utrolig stolt over! Deriblant med merket ICANIWILL som leverer fantastisk treningstøy. Det er et samarbeid jeg ønsket meg lenge, og jobbet hardt før jeg i det hele tatt turte å sende en forespørsel. Heldigvis ble det et ja til samarbeid fra ICANIWILL så det gjør meg utrolig stolt å kunne si. Jeg skal selvfølgelig dele mer om det og andre samarbeid her fremover, så bare å følge med!
Modelloppdrag for designer @pern.ille , fotograf @sarataangefelt.

Sånn dansemessig har vi trent masse og trener mot konkurranser, men dessverre har corona satt en stopper for alle konkurranser. Altså ikke en eneste konkurranse siden jul! Det er jo veldig trist, men vi skjønner jo hvorfor det har måttet være sånn. Men nå er vi straks fullvaksinert begge to og har faktisk bestilt billetter til årets første konkurranse, samt VM i september, så nå krysser vi bare alle fingre og tær for at konkurransene ikke blir avlyst! Vi gleder oss sååå mye til å konkurrere igjen så vi håper at smittetallene bare synker og synker! Vi trener i alle fall på og står på det vi kan for å være klare når ting åpner.

Men det vi har hatt, er SHOW, og det hadde vi nå nettopp, tidligere i juli på SALT i Oslo, sammen med en rekke flotte artister hos Bootyswing Burlesque. Det var helt fantastisk å få danse foran publikum igjen, og vi koste oss små mye. Tilbakemeldingene var utrolig hyggelige og vi gleder oss allerede til neste gang vi skal danse et show. Noen bilder ser dere under.

Min fantastiske showkjole er sponset av JulianParis.

 

Og akkuratt nå er vi på siste dag av vår sommerferie i Haugesund. Vi tok bilen og kjørte ned hit. Vi var sååå heldige med været og hadde en nydelig tur over. Her i Haugesund har vi selvfølgelig danset og trent hver uke, men vi har også fått slappet godt av og tilbragt mye tid med familien. Det er selvfølgelig litt tungt og trist at vi skal reise i morgen ettersom jeg kommer til å savne familien min veldig mye, men samtidig er jeg veldig glad i hverdagen min og gleder meg til å komme hjem igjen til rutiner, vanlige dansetreninger, jobb og leilighet. Jeg er veldig heldig sånn. Og jeg føler at ferien alltid kommer på rett tidspunkt – den kommer når man trenger en skikkelig pause fra hverdagen, men så varer den lenge nok til at man starter å savne hverdagen igjen likevel. Det eneste jeg ikke savner er å stå opp tidlig! Men til og med det skal jeg ikke klage på når man gleder seg til resten av dagen.

Nå skal siste dagen nytes, det skal pakkes, og det skal planlegges!
Og apropos planlegging, fra nå av kommer jeg til å poste TIRSDAGER & SØNDAGER!
Og nå tenker du sikkert…jammen i dag er det jo mandag?? Jepp jeg måtte tyvstarte litt, så det kommer et nytt innlegg allerede i morgen denne uken.

Tusen takk til deg som blir med og titter innom bloggen fremover, det setter jeg utrolig stor pris på.
Vi snakkes i morgen!

-Ronja

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg