ER SOMMEREN OVER?

Plutselig blir det mørkt utenfor mens vi trener, plutselig må jeg ha med en jakke til å ha på etter trening, og plutselig er alt av jobb, studier osv i gang. Er sommeren over?

Sommerferien er garantert over, men personlig håper jeg på så mange dager som mulig med sommervær fremover, sånn at vi får noen avbrekk ute i sola mellom all jobbingen, treningen osv.  Jeg elsker sol og sommer, og må ærlig innrømme at jeg gruer meg skikkelig til mørketiden og vinteren.

Været har jo vært helt fantastisk den siste tiden her på østlandet, men man merker definitivt at et blir fortere mørkt. Så akuratt i kveld drømmer jeg meg litt tilbake til sommerferien, og spesifikt tilbake til dagen Sverre, jeg og lillebror padla i kajakk. Jeg har ønsket å prøve dette sååå lenge, og i sommer fikk jeg endelig sjansen. Det var helt amazing! Både slitsomt, avslappende, gøy og spennende.

Som sagt hadde jeg aldri prøvd å padle før, hverken kajakk eller kano, så jeg ble skikkelig støl i armer/skuldre og rygg dagen etterpå! Men fy flate, hadde jeg harr tid og penger til det, samt bodd et sted med sommertemperaturer året rundt, hadde jeg kjøpt meg en sånn her kajakk. Det var altså sååå gøy, og noe jeg garantert skal gjøre igjen neste gang muligheten byr seg.Vi holdt på i mange mange timer, startet i full våtdrakt, men etterhvert ble det alt for varmt, og jeg padla rundt i bikini i stedet i det magiske sommerværet vi hadde den dagen i Haugesund.

Jeg er riktignok veldig glad i både hverdag og rutiner, men jeg skulle bare ønske vi kunne ha det + sommervær! Er det for mye å be om liksom? Neida, de andre årstidene har absolutt andre goder å by på, men jeg håper i alle fall på så mange dager med sol som mulig før det er mørkt fra vi våkner til vi legger oss. Spesielt for meg som er litt avhengig av å ta bilder til sosiale medier, vet du hvor klønete det er når det er mørkt alle timene utenom når du er på jobb? Meget klønete og frustrerende skal jeg si deg. #LuksusProblem riktignok.

Jeg har en fantastisk sommer i bagasjen, og håper på en like fantastisk høst og vinter til tross for mørket og kulden. Jeg har tross alt mange andre ting som “lyser opp” hverdagen min! Så med sommerferien i sekken er det på tide å ta fatt på høstens mange oppgaver:
EM i 10dans
Eksamen i markedsføringsledelse
Jobb, og kurser jeg skal undervise
Dansetreninger
Min egen buisness
Sosiale medier
Eventer
og mer!

For en høst det blir!! Har du noen planer? Og, hva synes du om “mørketiden”?

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg