EQUAL AGENCY EVENT

For en dag!! I dag morres møtte jeg Carina, aka @ressurssterk.no i Oslo, og vi tok oss en liten matbit, før vi vandret i Oslo til dagen store høydepunkt, nemlig Influencer event med Equal Agency. Der ble vi møtt av noen flotte damer som tok imot oss med store smil om munnen.

Det var et ganske intimt event ettersom det ikke er lov å ha så store eventer enda, men jeg må si det var veldig veldig hyggelig. På den måten fikk man liksom bli litt ekstra kjent, man fikk mingle litt og det var generelt en avslappet, men veldig god og inspirerende “vibe” hele eventet. Det var så mange utrolig inspirerende flotte folk tilstede, deriblant Benedicte dere ser på bildet under.

I tillegg til Benedicte var også Marianne Jemtegård, Donna Kastrati, Karoline Hamre, Renate Eggen, Caroline fra Adsales og Mariann Rosa på scenen, alle med forskjellige fortellinger, forskjellige prosjekter og forskjellige liv. Det var veldig gøy å få høre om hva de gjør, og hva de har gjort for å komme dit de er, hvilke mål de har osv. Jeg tviler på at jeg er den eneste som dro fra eventet med sekken full av inspirasjon og motivasjon! Men det var ikke bare den figurative sekken som var full da vi dro, vi fikk også med oss tidenes goodiebag! Handlenett, en sommer bagg, blader, nocco, en gave fra nytelse.no, hudpleie, gavekort, rabatter og mer! Bare se under til venstre:

Vi fikk høre om både Equal Agency, network marketing, ulike grunderhistorier og mer. De kom med tips, og hva de selv har sett og erfart på veien. Jeg hadde egentlig (selvsagt) med meg notatbok, men ble så dratt inn til alle som prata at jeg tror jeg fikk ned en total av 4 punkter i boken! Jeg pleier jo fort å skrive sidevis med notater, men akkurat denne gangen gjaldt det bare å følge med og notere i hodet, så får jeg heller skrive ned litt mer i morgen.

Det som gjorde at dette eventet ekstra bra var at alle var så åpne, inkluderende og fine. Jeg var jo veldig spent og ante ikke helt hva jeg gikk til, så det var definitivt store sommerfugler i magen. Men, vi gikk inn og ble hjertelig tatt imot, og vi satt og ned med noen totalt fremmede som den største selvfølge. Utover i eventet var det også en del mingling som gjorde at vi fikk prata med enda flere mennesker. Jeg fikk også treffe folk jeg “kjenner” via nett, så det var veldig hyggelig å faktisk se dem i virkeligheten! Man føler jo på en måte at man kjenner hverandre litt fra før, men samtidig har man jo faktisk aldri møttes, så det er jeg glad jeg fikk muligheten til.

Sist men ikke minst skal arrangørene ha en stor takk. Jeg følte meg sett og hørt, og det var veldig hyggelig å få prate med dem! Ofte kan eventer bli litt store og overfladiske, men dette eventet føltes ut som en svær vennegjeng, og fy flate så god følelse det gir! Takk til alle som gjorde dette eventet så hyggelig! Gleder meg allerede til neste gang!

Hva har du gjort på i dag?

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg