ENDRINGER SOM GJØRES I HØST

Hverdagen er i full gang, og allerede nå etter kun en uke vet jeg hvilke endringer jeg vil gjøre dette halvåret. For det første er det helt garantert at jeg må bli flinkere til å planlegge spisingen min. Så mye som vi trener nå må jeg bli flinkere til å lage matpakker sånn at jeg faktisk får i meg all maten jeg trenger mellom slagene.

For det andre har jeg også innsett at det blir viktig å prioritere noen rolige stunder, som en tur med veninner på cafe ol. Dette er selvsagt ikke noe jeg har tid til veldig ofte, men det å få sånne avbrekk er helt avgjørende for å holde stresset nede synes jeg. I tillegg kan for eksempel en tur på cafe kombineres med å lese til eksamen!

Jeg fikk jo vanvittig mye tid til å lese i vår for å si det sånn, så nå som jeg ikke har det må tiden brukes lurt. Jeg tenker å sette av en lesedag i uken, der lesingen prioriteres fremfor alt annet, og foruten om det lese i pauser her og der. Jeg har jo naturligvis ganske høye mål og ambisjoner med studiene, til tross for at de er veldig på deltid, men da må man legge ned innsats.

Jeg elsker å planlegge, men må bli enda flinkere til det sånn at jeg både får tid til jobb, skole, masse masse dansing, min buisness og litt tid til å slappe av! Det handler til syvende og sist om balanse sånn at jeg får til alle mine drømmer og mål, men samtidig ikke kjører meg i senk!

Hva gjør du for å opprettholde balanse i hverdagen?

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

1 kommentar
    1. Ja, du må passe på deg selv Ronja. Man MÅ ha tid til å kose seg også 🙂 Jeg har et mer A4 liv enn ditt. Men jobben min er litt altoppslukende, så det “eter seg innpå” mentalt på mange måter 😀 Overtar kveldstankene ofte. Men jeg har også blitt litt flinkere til å gi “f…” i det jeg ikke får gjort noe med, og å senke skuldrene litt i forhold til ambisjonsnivået. Jeg tar meg litt for lite tid til “kos” i uka, men koser meg en del med Hr Frodith da <3 Vi går ut og spiser et par dager i uka. Og jeg snakker lite jobb med han, så får ned skuldrene da. I helgene er jeg fokusert på å gjøre noe koselig, shoppe, gå på cafe, treffe venner og oppleve fine ting 🙂 God helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg