ENDEN PÅ EN REISE

Som mange andre er serier en ganske stor del av hverdagen vår, spesielt nå som vi er ekstra mye inne. I det siste har vi dermed funnet noen nye favoritter! En serie vi har tatt rett inn i våre hjerter en “Jane The Virgin” – fy flate for en fantastisk herlig serie! Vi ser siste episode nå i kveld, så når denne er ferdig blir det jo et skikkelig tomrom å fylle. Så hvis noen trenger 5 sesonger med herlig underholdning er det verdt å sjekke ut “Jane the virgin”!

 En annen serie vi har fått skikkelig sansen for en en helt annen type serie, nemlig “kompani Lauritzen”. Så herlig serie! Anbefales på det sterkeste.

Nå kommer tiden for å finne en ny serie og fylle kveldene med. Jeg har planer om å se “Homeland” ettersom jeg mangler noen sesonger der, men vurderer å se den helt fra starten for å få med Sverre! I tillegg gleder jeg meg sykt til å se siste sesongen som har kommet ut av “La Casa Papel”! Den datt dessverre Sverre av ettersom han ikke er så glad i serier der man kontant må lese teksten (ettersom serien er spansk og vi ikke akuratt snakker spansk). Men jeg ble hekta og gleder meg max til å se videre.

Ellers elsker jeg serier som “Friends”, “Game of Thrones” “Quicksand”, “sex education”, og mange flere! Serier er liksom en av de tingene jeg digger , også i hverdagen. Jeg elsker film også, men det som er så digg med serier er man har tid til å se dem i hverdagen også. Vi pleier ofte å se en episode hver kveld mens vi spiser kvelds etter trening for eksempel.

Har du en favoritt serie?

xoxo

2 kommentarer
    1. Jane the virgin er en herlig serie! Så morsom 🙂 Takk for alle serietipsene! Vi liker white collar, virgin river og the good doctor godt 🙂 Ha en kjempe fin dag og en god påske 🙂

      1. Ikke sant! 😀 Bare hyggelig, så gøy at du likte tipsene – og selv takk for tips! har ikke sett de to første, men digger også The good doctor!

        Ønsker deg en strålende påske! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg