END OF A STRESSFUL WEEK

Til tross for 2 ekstra fridager denne uken (takk og pris) så har denne uken vært innmari stressende… Og det er enda så mye jeg ikke ha fått gjort! Hjelpes. Jeg har seriøst flere sider med “to do” lister, så det blir ikke akkurat rolig fremover.

Heldigvis har jeg fått gjort en del også. Jeg har selvsagt dansa masse og jobba, både på min faste dag-tids jobb, samt i dansestudio med undervisning, men i tillegg har jeg:

-Bestilt 2 reiser som vi skal på i sommer.
-Begynt å dekorere den ene kjolen min til NM.
-Vasket klær og andre hverdags ting.
-Planlagt store deler av sommeren.
-Gjort noen innkjøp til ukens reise til Italia.
-Hatt litt kvalitetstid med et par av vennene mine.
-Koreografert et show vi skal ha i juni, sammen med de tre andre som har showet.

Det er altså noe av det jeg har fått gjort denne uken.

Til uken er målet å få unnagjort følgende:

-Sende inn 3 skjemaer som skal inn til landslaget.
-Pakke til Italia ( dette MÅ gjøres haha)
-Stene mer på kjolene mine til NM.
-Bestille resten av sommerens reiser.
-Blogge hver dag.
-Gjøre ferdig bloggen fra Latvia.

Men jeg skal tross alt til Italia for å trene og konkurrere, så vi får se hvor mye jeg faktisk rekker!

Men nå er det på tide å gjøre seg ferdig med kveldens gjøremål og komme seg i seng sånn at jeg er klar for en ny land dag i morgen. Den starter ca klokken 06:30 og inneholder jobb, undervise dansekurs, privattime og fellestrening.

Håper du har hatt en super uke i alle fall, fortell meg gjerne hvordan den har vært i kommentarene!

God natt alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg