EN RAR TING JEG SAVNER

En ting jeg savner veldig er å reise rundt og bli kjent med nye land og steder! Og en spesiell ting jeg savner er å teste utenlands godteri! Det er veldig mye rart ute å går, og jeg kan ikke akkurat si at vi har hatt veldig mange fulltreffere, men det har vært noen treff, og ikke minst mange morsomme smaksopplevelser!

Det blir nok en god stund til vi får gjøre dette igjen, så jeg tenkte å se tilbake til noen høydepunkter der vi tester diverse gøy fra utlandet! Vi har jo testa både russisk, og litauisk godteri, + en sjokolade laget av kamelmelk fra Dubai!

Jeg har alltid vært litt kresen av meg frem til senere år, så det er ikke lenge siden jeg såvidt hadde turt å smake på alt dette her, men nå synes jeg det e veldig morsomt å utfordre smaksløkene litt! Det er morsomt å se forskjellene mellom norsk godteri og andre land, og en av konklusjonene så langt er at øst europa har veldig søtt godteri, og mye mørk sjokolade.

Så langt er det den ene sjokoladen fra Dubai som scorer høyest, men i Litauen tok vi jo helt av og handla inn så mye godteri at hele gjengen ble super kvalme ila videoen, veldig morsomt å se tilbake på! Jeg håper du koser deg med vloggene over, og så håper jeg at vi får laget noen lignende blogger i fremtiden, og forhåpentligvis ikke såå langt inn i fremtiden.

Har du testet godteri fra andre land?

 

Husk å følge meg på:
Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg