EN LØRDAG HOS ANNE BRITH

God lørdagskveld dere!
I dag har jeg vært på workshop hos selveste bake-dronningen Anne Brith Davidsen. Vi hadde først kurs, som var super lærerikt!! Jeg tror jeg har skrevet 8 sider med notater, så jeg gleder meg til å se gjennom dem i morgen. Vi fikk også servert en deilig sen frokost, som kursdeltager Eva hadde laget til oss – så godt!


Det jeg ikke var forberedt på var at Anne Brith kasta oss ut i en bake-konkurranse – hjeeeelp! Jeg kan nada om baking, og vi fikk kun en time på oss. Kan ikke huske sist en time gikk så fort. Jeg kom heldigvis på lag med to stk som hadde litt mer kjennskap til baking enn meg selv, så vi fikk til slutt sammen en kake som fikk utseende poeng av Anne Brith, #stolt.

Desverre måtte vi se at seien gikk til det andre laget på grunn av at de hadde fått til mer smak – vel fortjent!  Jeg er bare superfornøyd med at vi fikk satt sammen kaka og laget alle de fine håndlagede blomstene. Shoutout til mine flotte lagvenniner på team “kakekrigerne” Brit (@britraugstad.no) og Selma. (@selmachristine). Takket være deres bakekunnskaper fikk vi satt sammen en kake. Selv synes jeg kaken ble supergod i tillegg. Begge kakene var skikkelig tasty! Under ser dere bilder med mine fine lagvenniner, samt med flotte Ina, ei venninne jeg har blitt så heldig å bli kjent med gjennom programmet. På samlingen i dag var også fineste Wenche, som har gjesteblogget her hos meg tidligere), samt Carina og Eva – for en gjeng!


Under ser dere begge de flotte kakene! Vår, team “Kakekrigerne” nærmest, og team “poptarts” laget den andre. Det var en så morsom teambuilding oppgave. Spesielt ettersom jeg var på gruppe med jenter jeg ikke kjente fra før, og at det var en oppgave som faktisk var skikkelig utenfor komfortsonen. Gøy å lære noe nytt, og gøy å få jobbe sammen i team, og jeg fikk faktisk skikkelig konkurranseinnstinkt og høy puls når vi holdt på!

Alt i alt en så vanvittig hyggelig og lærerik dag! Føler meg så heldig og takknemlig for at jeg får lære av og tilbringe tid med denne gjengen, og gleder meg til fremtiden. Vil du se videoer fra dagen i dag finner du dem på min story på Instagram @ronjaostensvik, samt mye moro på Anne Brith sin konto!

Tusen takk til Anne Brith som arrangerte denne dagen og inviterte oss hjem på besøk! Fy søren for ei imponerende og inspirerende dame, som jeg gleder meg til å lære mer av i tiden som kommer.

Håper du også har hatt en strålende lørdag, fortell meg gjerne hva du har gjort i dag i kommentarfeltet under!

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg