EN GOD BALANSEGANG + SERIETIPS

Ny uke, nye muligheter alle sammen! Dagen i dag har egentlig vært ganske rolig med unntak en en halvtimes powerwalk, men i morgen skal vi både danse og trene mer. Jeg synes vi hadde planlagt å være hjemme så lenge, men det har allerede gått en uke – helt sykt. Hvor blir tiden av? De resterende dagene kommer nok til å gå minst like fort, så jeg prøver å nyte hver en dag.

For min del gjelder det å planlegge litt nå sånn at jeg faktisk får gjort alt, samt truffet alle jeg vil. Men samtidig vil jeg ikke ha for mange planer, så det gjelder å finne en god balansegang. I morgen starter dagen med å gjøre seg klar til photoshoot, jeg gleder meg skikkelig! Jeg har knapt sminket meg så langt i ferien, så jeg gleder meg til å fikse meg litt ekstra i morgen. Det blir ikke noe store greier med sminken, men jeg vil ha en smooth og fin base i alle fall, så får vi se hva jeg ender opp med å gjøre!

For å planlegge dagene best mulig bruker jeg en almanakk eller rett og slett en notatbok. Det kan gjøres så enkelt som å skrive ned navn på de du vil treffe, ting du vil gjøre osv, for å så ordne det i rekkefølge og spre det ut slik man ønsker.

Jeg pleier å sette opp en time eller to til å jobbe litt, få unna eventuelle ting som må gjøres. Jeg liker å gjøre dette relativt tidlig på dagen, men det er jo helt opp til hver enkelt. I tillegg setter jeg opp tidspunkt for trening, og hva som skal trenes. På toppen av det er det avtaler med venner, eller andre ting jeg har lyst å gjøre.

Personlig synes jeg det er viktig å ha variasjon i dagene og anbefaler deg å variere litt i innholdet på dagene! Dette kan være så enkelt som å bytte på treningsform, bytte på hvor ofte man trener, eller generelt prøve å fylle dagene med forskjellige ting du liker å gjøre.

Apropos ting som er morsomt å gjøre, her kommer det et par film og serietips!
– The Old Guard (film)
– Snowpiercer (serie)
– Messiah (serie)

For er det en ting jeg liker å gjøre er det å se en god serie eller film på kvelden for å slappe av.
Har du en god film eller serie du kan anbefale?

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg