EN DAG PÅ SPARKET

For en fin tirsdag dette har vært! Det er lenge siden jeg bare har vandret rundt med en venninne og bare tatt dagen som den kommer, og det var vanvittig deilig. Jeg møtte Ina og søte Emeli i Lillestrøm, og vi har gått lang tur, spist, tatt bilder og prata masse – super hyggelig! Det er godt for kropp og sjel etter denne rare tiden (ikke at denne rare tiden er over enda, men i det minste så løsner det opp litt).

Jeg kjenner at denne dagen gjorde meg godt, og gav meg overskudd! I tillegg gikk vi over 12000 skritt, så det ble en ganske aktiv til til tross for at den var rolig. Resten av uken blir forhåpentligvis også veldig fin, men jeg har noen oppgaver, som er litt utenfor min kontroll, som må bli ferdige og som stresser meg litt, men regner med det løser seg! I mellomtiden skal jeg faktisk en tur på jobb i morgen, i tillegg til at jeg skal snappe for @hverdagschat i morgen, noe jeg gleder meg skikkelig til, der har vi et veldig morsomt tema for uken!
Jeg har en liste med prosjekter og planer for resten av uken, så det skal i alle fall ikke bli noe problem å ikke ha nok å gjøre!
1) Jeg skal på jobb to dager denne uken – woho!
2) Jeg skal endelig besøke min kjære venninne Ann-Torill aka @Miss.nailed.it som har blitt mamma. Vi skal kun treffes ute med god avstand, men som jeg gleder meg!
3) Danses skal det selvfølgelig, mest sannsynlig hver dag resten av uken, vi får se litt an om vi trenger en dag fri eller ikke etterhvert som uken går.
4) I tillegg til at det skal danses skal det trenes styrke og utholdenhet. Vi prøver å få lagt inn minst 2 tøffe økter til denne uken.
5) Rydde. Yep, denne uken har jeg et mål om å rydde i skuffer og skap hjemme. Dette målet har dessverre ikke blitt prioritert så langt denne uken, så nå må jeg snart sette opp dampen.
6) Og som jeg nevnte i sta skal jeg også snappe i morgen, så husk å adde @hverdagschat om du vil se hva jeg har i vesken! For det er nemlig ukens tema på snappen!

I tillegg til dette har jeg masse blogginnlegg planlagt som bare må skrives, og diverse “små”planer her og der, og en vlogg som skal redigeres.
Jeg takker Ina og Emeli for en strålende dag, og dere må huske å følge Ina sin super fine Instagram HER.
Jeg vil avslutte denne dagen med å gi dere et lite tips, og det er å sette av noen sånne “spontan” dager innimellom. Jeg er et skikkelig planleggingsmenneske og har som regel et svært stramt tidsskjema. Misforstå meg rett, jeg liker å ha det sånn til vanlig, men i kontrast er det godt med en sånn her avslappet dag en gang iblant.

Er du flink til å ha slike dager innimellom uten stress og tidsfrister?

Husk å følge meg på:
Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg