EN DAG HJEMME HOS EN TOPPBLOGGER

Heisann dere, og riktig god søndags kveld! I dag har jeg har en dag helt utenom det vanlige! Jeg har nemlig, sammen med en gjeng herlige jenter vært hjemme hos SELVESTE Anne Brith Davidsen! Wæææ. Det var andre gang jeg har truffet henne i virkeligheten, og man blir jo bare litt sånn starstruck. Hun er virkelig ei rå dame!!

I løpet av dagen har vi hatt en workshop der vi har snakket om svært mye! Det var masse info, og jeg er altså bare så inspirert og motivert. Det å fysisk få møte henne og resten av gjengen i “influenser programmet” er bare så gøy, og det gjør at man føler seg inkludert og sammen om et prosjekt. Noen av damene som var der har jeg heller ikke fått hilst skikkelig på før i dag, så det var super hyggelig!!

 

Denne dagen har både bragt frem latter, tårer og motivasjon. Anne Brith har jo er virkelig sterk historie, så man kan jo ikke annet enn å bli helt dratt inn. Hun er en sann inspirasjon! Jeg har skrevet ned masse fra dagen og skal jobbe hardt med det fremover.

På toppen av masse spennende info og oppgaver har bake-dronningen laga både cookies og brownie til oss – naaaaaam!!

 

Jeg gleder meg allerede så syyykt til neste gang jeg får møte gjengen! For noen fine damer!

Nå er jeg hjemme igjen og er fortsatt i strålende humør på grunn av alle de gode vibbene hos Anne Brith. Så denne dagen skal jeg leve lenge på.

Håper du også har hatt en flott søndag – sleng veldig gjerne igjen en kommentar å fortell meg hva du har gjort i dag!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg