EN AKTIV KARANTENE HVERDAG

Selv om vi ikke har samme treningsrutinen og mulighetene som før, men det vil ikke si at vi ikke likevel har en aktiv hverdag! Det som jeg faktisk synes er helt fantastisk nå er at jeg føler jeg kan ta meg helt ut på trening, fordi jeg vet jeg har tid til å restituere etterpå. Man kan liksom velge hvor mye, hvor lenge, hvor ofte og hvor hardt man vil trene. Ingen press, samtidig som at man faktisk har masse energi til overs til å trene. I dag har vi for eksempel hatt en veldig aktiv dag, men både noen timer ute på tur, dansetrening og en time styrketrening!

Nå om dagen varierer vi mye med både dans, styrke, kondisjon samt aktivitet ute. Jeg synes det er deilig å variere såpass mye i treningsform, og håper at denne perioden faktisk kan gjøre oss enda sterkere, både psykisk og fysisk! I morgen venter nok en aktiv dag med både tur ute, og dansetrening på planen.

Jeg håper også at dere får mer tid til å være ute, og i bevegelse! Det er så undervurdert å komme sge ut å gå en tur for eksempel, eller noe så enkelt som å rydde hjemme og holde kroppen i bevegelse.

Hva gjør du for å holde deg i bevegelse nå om dagen?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg