DUBAI DAG 2 – ØRKEN SAFARI!

Jeg starter bare dette innlegget med WOW. Wow, wow, wow. For en dag vi har hatt her. Vi starta dagen med en fin frokost etterfulgt av noe jeg virkelig ikke trodde jeg skulle få oppleve med det første – nemlig safari i ørkenen!


Vi fikk nemlig dette i tidlig julegave i går – snakk om overraskelse! Vi ble så glade at vi knapt visste hvor vi skulle gjøre av oss. Vi gjorde litt research, og fant ut at det som passa oss best var en “enkel” kjøretur til ørkenen med “Dune bashing” med en stopp i ørkenen for å ta bilder etc.

Det var jo masse muligheter for både kamel-ridning, kjøre 4-hjuling og diverse greier, men personlig var ikke det noe vi ønsket eller noe vi ville bruke penger på. Kamelene var altså sååå søte. De var jo rundt omkring både her og der, men jeg ønsker ikke å støtte attraksjoner som bruker dyr. Jeg aner ikke om hvordan disse dyrene har det altså, det så ut som de hadde både mat, skygge og vann alle de vi så heldigvis.

Vi hadde en sjåfør og bil helt for oss selv – snakk om flaks og luksus! Han hadde drevet med dette i 7 år, så vi følte oss veldig godt tatt vare på. Vi kjørte 30 km i ørkenen og fikk kjent på litt adrenalin og slitne smilebånd! Video fra turen kommer på reisevloggen så ikke gå glipp av den!

Jeg skal legge inn alle bildene litt senere, men her får dere en liten sneakpeak fra den fantastiske turen til ørkenen:

I morgen er det konkurranse, men ikke før klokken 18, så vi kan heldigvis sove frempå!

Mer bilder får dere i morgen, ønsker dere en strålende kveld videre!

Har du noen gang vært i en ørken?

Xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg