DETTE TAR JEG MED PÅ TRENINGSHELG

Fredagen er her, og dermed er helgen i gang! Vi har danset oss inn i helgen, og vi skal også danse oss gjennom helgen. Vi har nemlig treningshelg. Jeg elsker treningssamlinger, da får man liksom litt ekstra kick, spesielt fordi man ofte samles mange par. Denne helgen er vi for eksempel 10 par fra flere steder i landet, samt fra Sverige – noe som er super hyggelig! Denne helgen er det kun standard trening på planen, så vi får legge inn litt ekstra latintrening til uka som kommer, det er jo konkurranse neste helg hvor vi skal danse begge grener selvfølgelig!

Det kommer stort sett til å gå i dans hele helgen samt at jeg smetter inn litt lesing til eksamen mellom øktene, så det blir laaange dager i studio. Det jeg pleier å ha med meg er noe digg energirik mat, som havregrøt, skyr, knekekbrød og pålegg eller hva enn man måtte foretrekke, drikke, gjerne en pepsi max når man får lyst på noe godt, samt at frukt og grønt aldri slår feil. I tillegg er det veldig viktig å ha nok mat, for uten mat og drikke duger helten ikke!

Enda en ting man må ha nok av er skiftetøy – er så kjedelig for alle partner å gå rundt i svette klær. Jeg pleier også å ha med meg noe skikkelig chill og varmt tøy til å ha på i pausene. Dessuten bestemmer jeg meg sjeldent for hva jeg vil ha på før sånn rett før jeg skal inn å varme opp, så jeg har alltid med noen skift. Obs obs alle dansere – ta med ekstra strømpebukser – alltid! Fy flate av og til føles det ut som det plutselig er hull i ALLE på en gang.

Vi starter rundt klokken 11:30 i morgen og er ferdige rundt 19:00 i morgen ,(heldigvis med noen pauser inni der altså!), men likevel en ganske lang dag i studio. Det venter en privattime og flere gruppetimer på oss, og i dag er allerede en privattime og en dobbel gruppetime gjennomført. Skal prøve å være ekstra god med kroppen min denne helgen ettersom den blri ganske sliten av en sånn helg, stelle den litt ekstra med litt uttøying, massasje og bodylotion! Det er jeg langt ifra god til alltid, så skal prøve litt ekstra denne helgen!

Hva er ditt beste tips for å slappe godt av i kroppen?

 

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg