DETTE HAR JEG MED PÅ DANSEKONKURRANSE

Ja…hva har jeg ikke med meg? haha. Det er ganske mye som skal med på konkurranse, spesielt når man må reise. Og nå i det siste har jeg hatt så mange mareritt der jeg drømmer at jeg kommer til konkurranser uten NOE. Typ har glemt kjoler, sminke ALT haha. Litt yrkesskada akuratt der haha. Det begynner å bli en liten stund siden forrige konkurranse, så da begynner tydeligvis underbevisstheten min å stresse litt!  Neste konkurranse for oss er neste helg, og ettersom jeg har drømt så mye om å glemme ting har jeg allerede nå laget pakkeliste haha!

Jeg pleier alltid å lage pakkeliste en stund før, sånn at jeg har noen dager til å “komme på ting”.
Og nå som jeg er litt paranoid etter alle disse marerittene (ja de oppleves virkelig som mareritt for meg haha) så skal jeg skrive ned hver minste ting. Men i korte trekk må jeg ha med meg:

1) Kjoler og sko
2) Hårnett, hårnåler, hårgele, kam osv
3) Sminke…mye sminke haha
4) Smykker, øredobber osv
5) Tøfler
6) Diverse oppvarmingstøy
7) Brunings-produkter
8) Og til slutt alt sånn man generelt må med på tur, som vanlig tøy, toalettsaker, modil, ladere osv.

 

Denne gangen er ikke konkurransen så langt unna, så det er ikke såååå mye jeg må ha med med tanke på at jeg bare skal være borte et døgn. Konkurransen er nemlig i Lier, utenfor Drammen. Vi kunne jo kjørt opp og ned på dagen, men heldigvis har vi noen vi kan bo hos der, så da slipper vi det – deilig! Skal bli godt å komme i gang med konkurranser igjen!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg