DETTE GJØR JEG ALLTID FØR DANSEKONKURRANSE

Reklame | @Miss.nailed.it // Nemus Lillestrøm

God kveld dere!
Før en dansekonkurranse er det mye som skal ordnes, og for å ikke glemme noe har jeg mine rutiner. Jeg er en type som er veldig glad i å ha orden på sakene, så for min del blir det mye lister. Her er noen av tingene jeg alltid gjør før avreise:

– Henge opp, og se over kjoler.
Noe som må fikses? Plutselig har noen stener fallt av, eller noe har løsna. Det er litt kjedelig å oppdage på konkurransen så dette må sjekkes på forhånd.

– Skriver en pakkeliste.
Jeg har mareritt om å glemme ting når jeg skal på konkurranse, som for eksempel at jeg trapper opp på konkurranse og har glemt kjolen min hjemme, eller ikke har satt opp håret rett før konkurransen starter! Jeg har til og med hatt drømmer der jeg har glemt ALT hjemme. Ingen kjole, ingen sko, ikke sminke..altså nada. Det vil jeg absolutt ikke oppleve i virkeligheten, så jeg gjør mitt ytterste for å unngå å glemme noe! Derfor begynner jeg med pakkelisten flere dager i forveien, sånn at jeg har tid til å komme på ting underveis.

-Pakker baggen minimum en dag før avreise.
Dette er også for å være sikker på at jeg ikke glemmer noe. Og mens jeg pakker krysser jeg av på listen. Sånn forsikrer jeg meg om at ikke noe blir glemt.


-Sjekker alle reisedokumenter.
Finner klar flybiletter/pass/hotellbooking osv. Varierer jo litt hva man trenger å ha med. Ganske kjedelig å komme til flyplassen uten pass, eller uten å ha alle nødvendige dokumenter.

-Sjekker avstander dit vi skal.
Jeg sjekker alltid avstander fra flyplass til hotell, og fra hotell til dansehall. Går det kollektivt? Taxi? Bør man leie bil?Som dere skjønner liker jeg å ha litt kontroll på ting før vi drar.

Får fikset neglene mine av @miss.nailed.it
Dette er et punkt som virkelig setter prikken over i-en føler jeg. Elsker følelsen av nye negler som passe til looken jeg har planlagt. Under ser dere noen bilder av neglene jeg har nå. Love em! Tusen takk til Ann-Torill som alltid fikser drømmeneglene.
-Tar meg en tur til NEMUS dersom kroppen ikke spiller på lag.
De siste ukene for eksempel har venstre side av nakke/skulder området gjort så vanvittig vondt. Det har vært stivt og stramt og hindret meg i å danse skikkelig. Men etter to turer til Nemus har jeg klart å trene helt normalt igjen – så tusen takk til Roger og teamet på Nemus for så god hjelp og oppfølging!

-Tar ut kontanter om jeg skal til utlandet.
Jeg synes alltid det er greit å ha litt kontanter. Det er svært få land som bruker kort så mye som vi gjør. I utlandet betaler man både det ene og det andre med kontanter, så alltid greit å ha! Dumt å ikke kunne betale for taxi turen når man er fremme.

Noen andre ting jeg gjør før konkurranse er som regel å ta et lag eller to med selvbruning, planlegger hår og sminke-look, hvilke kjoler jeg skal ha, og generelt hvilken look jeg vil gå for.

For helgens konkurranse har jeg skrevet liste, men jeg har ikke begynt å pakke, det gjør jeg i morgen. Jeg gleder meg skikkelig til turen, så da er det ekstra gøy å pakke.

Har du noen gode pakkeråd? Eller du du alltid gjør før reiser?

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg