DET VAR IKKE NOE Å VÆRE REDD FOR

Reklame | @Miss.nailed.it // Samarbeid med FilmCurves & Peter Kasbergen

Disse bildene ble tatt på fotoshooten jeg hadde med FilmCurves/Peter Kasbergen i Danmark i Mai – og det var virkelig et steg ut av komfortsonen – men hjelpes så gøy!

Likevel har jeg gått en del runder med meg selv om jeg skulle legge dem ut eller ikke…. Og nå driver jeg litt å spør meg selv, hvorfor har jeg vært så usikker på om jeg skulle legge dem ut? Jeg er jo så fornøyd med bildene!!

 

Jeg gikk jo først og fremst noen runder meg med selv om jeg i det hele tatt skulle ta disse bildene!! Jeg hadde jo så lyst, men var fortsatt i tvil. Hvorfor? Før jeg tok bildene så var jo noen av tankene at jeg setter meg selv i en litt sårbar situasjon. Men ettersom jeg hadde truffet fotografen ved flere annledninger og at Sverre skulle være med meg på hele fotoshooten, så var det jo ikke noe å være “redd” for! I tillegg hadde jeg veldig klare retningslinjer for både meg selv og fotografen.

Disse bildene betyr litt forskjellig for meg. Det betyr blandt annet en del på grunn av at jeg ikke alltid har følt meg komfortabel i min egen kropp. I mange år var jeg så usikker på meg selv at en fotografering som denne, eller bare å gå rundt i bikini hadde gjort meg ekstremt usikker og ukomfortabel.

 

Har jeg fortsatt komplekser? Absolutt. Har jeg fortsatt dårlige dager der jeg føler meg ukomfortabel? Absolutt. Men på ingen måte som før. Og jeg ble så positivt overrasket over bildene!! På så mange måter. Jeg har jo tross alt ingen profesjonell modell-erfaring, så jeg kjente jo på en del nervøsitet i forhold til om bildene kom til å bli slik jeg så for meg! Men heldigvis ble jeg virkelig fornøyd. Han viste meg bilder underveis, som gjorde at jeg fikk litt boost i løpet av shooten – så det var veldig gøy!


En annen grunn til at det har tatt med litt tid å legge dem ut et rett og slett at jeg har tenkt litt over hvordan andre kom til å reagere på denne typen bilder? Personlig er jeg dødsfornøyd, og bildene gir meg kun gode assosiasjoner. Jeg er fornøyd med sminken jeg la på meg selv, med stemningen på bildet, og med at jeg gjorde dette fordi jeg ville – uten å tenke noe mer over det enn som så. Jeg tror det viktigste er å gjøre ting som føles riktig for DEG. Og disse bildene føles så riktig for meg. De er et lite symbol for meg, på hvor langt jeg har kommet.

 

Håper du liker bildene like mye som meg, og at du tar valgene du vil, uten å tenke for mye over hva andre synes! You do you!

 

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg