DET ER AVLYST TIL SOMMEREN

Heisann dere, allerede halvveis i denne påske uken, og nyheter om korona situasjonen oppdateres stadig. Noe av det nyeste som gjelder oss er at alle sportsarrangementer med publikum er avlyst tom 15 juni. Ja….juni! Herlighet….Det blir altså ingen konkurranser eller større treningssamlinger frem til sommeren. Det føles ganske absurd, men samtidig er jeg letta over at de tar situasjonen på alvor og ikke setter oss i unødvendig smittefare.

Vi kaster ikke inn håndkle av den grunn! Nå har vi i alle fall en tidslinje og et utgangspunkt og jobbe med og mot. Vi fortsetter å trene på egenhånd både hjemme og i studio, og i tillegg ser det ut som de kommer til å lukke opp for bittelitt større grupper på trening, så det håper vi at vi får til etterhvert.

Men vi fortsetter å se det positive i denne vanskelige tiden, mer tid til å trene, restituere, lese til eksamen og gjøre det man måtte ønske å gjøre. Som vanlig er dagene mine ganske fyllt opp av planer faktisk, så det er både jobb, trening, dans og diverse prosjekter på gang. Vi filmer blandt annet en vlog denne uken også!

Hvilke planer har dere for påsken?

xoxo

2 kommentarer
    1. Ja, jeg er glad de gjør det de TROR er riktig. Ingen vet jo sikkert. Selv ikke politikerne. Det er det mange som glemmer. INGEN har jo vært i dette før. Jeg gjør nesten det samme som før, har ikke vært SÅ mye utpå byen og sånne ting. Det mest uvante er hjemmekontoret. Fritiden er jeg ute og går turer og sånt som jeg likte før også. PLUSS jeg filmer en del mer, fordi jeg har lært meg video editor pga jeg MÅTTE i jobben. Lager små filmsnutter til barna/elevene. Veldig gøy. Jeg glemmer corona og alt 😀

      1. Helt enig med deg! Hehe ja for noen er det kanskje ikke så stor endring! Jeg pleier å farte rundt hele dagen så for meg er det ganske uvant haha. Så kjekt å høre at du har det gøy, fortsett med det! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg