DEN FANTASTISKE TUREN

Disse sommer ukene har gått så vanvittig fort, samtidig har vi fått gjort så mye! Vi har vært hjemme i Haugesund i ca 3 uker, og det har ikke vært annet enn fantastisk. Vi har gjort så mye forskjellig, samtidig som at vi har fått lada batteriene. Vi har fått så mange opplevelser, fått kvalitetstid sammen, med familie og med venner.

Foto av Hanne Cathrine Fagerland

Som jeg har nevnt tidligere har vi vært så heldige å ha mange photoshoots med en rekke flinke fotografer. Vi tok MANGE dansebilder, men vi fikk også muligheten til å ta noen kjærestebilder med fantastisk flinke Hanne. Vi har egentlig ganske gå bilder av oss to sammen, foruten om “selfies”. Som regel reiser jo vi to sammen, alene, overalt, så en av oss (Sverre) er som regel bak kamera og jeg foran. Så da vi fikk tilbudet om å få ta noen kjærestebilder kunne vi ikke si nei! Det var en utrolig fin opplevelse, og så gøy å ha disse bilene.

Foto av Hanne Cathrine Fagerland. 

I tillegg til de fantastiske dagene med bilder har vi gjort så mye annet gøy! Vi har tilbragt masse tid med familien min, samt med venner. Riktignok uten særlig mange klemmer dessverre, men det var bare utrolig godt å se alle igjen!! Vi var på hytta, hjemme, ute på eventyr og mye mer.

Vi har besøkt Åkrasanden, en av Norges vakreste strender, Vikinggården på Avaldsnes, sentrum i Haugesund, og diverse nydelige steder langs kysten. Vi har generelt vært turister i min egen hjemby og kost oss med de små tingene.

Foto av Hanne Cathrine Fagerland.

Jeg elsker å vise frem min hjemby til Sverre, og jeg tror han også føler seg mer og mer hjemme der. Det å være hjemme i Haugesund er derfor ekstra hyggelig. Det gjør det dessuten enda vanskeligere å dra derfra. Det er alltid veldig trist, og det er absolutt ikke fordi jeg ikke trives på Østlandet, men bare rett og slett fordi det er utrolig trist å dra fra hele familien min.

Jeg trives sååå godt her på østlandet, er i et godt miljø, og har fantastiske venner her! Men det er bare noe spesielt med hjemstedet mitt, og alle folkene der. Og spesielt i denne rare tiden vet jeg liksom ikke helt når jeg får sett alle igjen, men heldigvis har jo jo både telefon, snapchat og alt det der!

Nå som vi er vel hjemme på østlandet igjen, føles det med en gang litt bedre. Jeg har allerede snakket med familie på telefon, jeg har avtalt å treffe venninner her på østlandet, og jeg er i gang med å planlegge høstens prosjekter. Og dere kjenner jo meg – når jeg har prosjekter på gang så koser jeg meg! Jeg legger noen fantastiske uker hjemme i Haugesund bak meg, men tar med meg fantastiske minner, opplevelser og erfaringer inn mot høsten!

Har du et sted som ligger ekstra tett til hjertet ditt?

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg