DANCE, EAT, SLEEP, REPEAT

Høstens landslagssamling er ferdig for denne gang, og vi har hatt en helg som har gått akkurat som overskriften haha. Vi har dansa, spist, sovet, og så gjort det samme igjen! Vå starta som tidligere sagt på fredag og var ferdig i dag. 3 dager med dans dagen lang! Over ser dere de trenerne som var på samlingen: Martino Zanibellato (øverst venstre), Geir Bakke (øverst høyre), Lasse Ødegaard (nederst venstre) og Domenico Soale (nederst høyre).

Jeg liker veldig godt sånne treningshelger. Det er mange dansere tilstede, siden det var både landslag, “talent team” og bredde tilstede. Og mange dansere skaper stemning!! Gøy å vær flere klubber blanda, og å lære av og med hverandre. Selv om vi konkurrerer mot hverandre er vi jo også venner. De fleste av oss omgås jo veldig ofte, så jeg synes det er sååå viktig å kunne ha det gøy sammen utenfor gulvet. Norge er en liten dansenasjon, så vi må faktisk stå sammen for å komme oss opp og frem i denne verden.

Helgen var utrolig lærerik og motiverende, men også veldig slitsom. På bildet over ser dere føttene mine i “treningssko”. Vi konkurrerer jo i høye hæler med kun noen stropper rundt ankel + tærne, emn for å spare føttene mest mulig pleier jeg å gå i mykere sko med lave “kubbehæler” når det blir mange timer etter hverandre. I tillegg er det også ofte en del prating på timene, mens trenerne forklarer, og det å bare stå rett opp og ned på de høye skoene er faktisk mye verre enn å danse i de haha. Vondt nok i føttene uten å stå i de høye hælene haha! Så de “skikkelige” skoene brukte jeg bare på alle privattimene. Vi hadde 4 privattimer denne helgen.

Men selv om treningen er full av konsentrasjon, svette, og beinhard jobbing er det viktig å tulle litt å ha det litt gøy innimellom, hahah:

Moro! Nå er det bare å få “sortert” all infoen fra helgen sammen med vår faste trener i morgen, og finne ut hva vi skal fokusere på fremover. Er ikke noe pause nå, rett tilbake på jobb og vanlig trening i morgen…og jeg er sykt trøtt og sliten. Så resten av kvelden skal jeg kun se serie, slappe av og legge meg tidlig nok til at jeg får en del timer søvn.

Håper du har hatt en like fin helg som meg!

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg