CUTTERS EVENT

Reklame | Cutters

Dette døgnet har blitt tilbragt i Oslo, og i går braket det løs med launch party for Cutters. Det var en fin dag fra start til slutt, som starta med at jeg gjorde meg klar hos flotte Ina. Hun disket opp med digg lunsj, musikk og god stemning, så alt lå til rette for en strålende dag! Jeg var så glad for å bli invitert og fikk dra med en helt herlig gjeng! Nemlig disse her:

På bildet i midten fra venstre:
@SelmaChristine @isabellaovre @ronjaostensvik @inasiren  @annebrithdavidsen @jonasodden.no

På eventet fikk vi møte flere hyggelige folk, både nye og kjente fjes, som min venninne Helene som gikk modell. Utover kvelden ble det musikk og dans med min “partner in crime”, fineste Ina Siren. Vi dansa og koste oss hele kvelden og hadde det altså så hyggelig! Det er svært sjeldent at noen oss drar ut egentlig, så det var ekstra gøy å bare være ute med en venninne uten å tenke over hva klokka ble eller noe sånn.

Eventet var spekket med kjente fjes som en i vår flotte gjenge, selveste Anne Brith Davidsen, programleder på eventet Martine Lunde, artist Carina Dahl, samt en av mine personlige favoritter fra dagliglivet, programleder i p3 morgen, Martin Lepperød – jeg hører på p3 morgen hver dag til jobb så hadde jo bare så lyst å si hei, men så kommer man på at vedkommende ikke kjenner deg! Morsomt med kjendiser som man liksom føler man kjenner.

Eventet inneholdt at vi fikk teste og se testing av deres nye produkter, Carina sang, og det var modeller som viste både hårklipp og produkter. Vi fikk høre litt om deres planer for fremtiden, pluss at vi fikk med oss en goodiebag hjem for å teste selv!

Super happy med dagen og håper muligheten for noe lignende byr seg snart!

Hvordan har starten på uken vært for deg?

xoxo

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg