COMPETITION PREPERATIONS

Reklame | Kolokrem

 

Før konkurranser er det litt av hvert som må gjøres! Jeg liker å få unnagjort mest mulig dagen før konkurransen sånn at jeg får minst mulig å gjøre tidlig på morgenen haha, sånn at jeg kan sove så lenge som mulig! På fredag fikk jeg unnagjort ganske mye faktisk! Jeg fikset håret ferdig, jeg la et lag med selvbruning, og jeg farget øyenbryna mine.

Jeg har heeelt lyse øyenbryn, og det er ikke noe jeg er veldig fan av haha. Det er ikke noe jeg bryr meg så mye om til vanlig, men det å ha mørke hår i øyenbryna gjør det mye lettere å fikse dem når jeg vil ha dem markerte, f.eks på konkurranse. Denne gangen hadde jeg med meg Kolokrem sånn at jeg kunne farge dem kvelden før, og det gjorde jobben min sååå mye lettere lørdag morgen!

Det som dessuten er så digg med å farge bryna før konkurranse, er at jeg “har bryn” tiden etter også! Herlig å ta av sminken uten at bryna forsvinner også!

Dessuten bruker jeg nesten aldri sminke til vanlig, men jeg foretrekker å ha mørke bryn ettersom jeg er mørk i håret også (hvorfor jeg har mørkt hår og lyse bryn/vipper fra naturens side er jo et lite mysterium i seg selv). Så jeg kommer definitivt til å bruke kolokrem fremover for å føle meg litt ekstra fresh i hverdagen! Jeg fikk også en pakke med farge til vipper, så den skal jeg prøve ut litt senere.

 

En siste liten forbredelse før v i dro til hallen var en stor og god frokost! Skal innrømme at jeg sjeldent spiser så mye til frokost, men jeg prøver alltid å spise litt ekstra på konkurranse-dager.

I morgen kommer det noen bilder og tanker fra selve konkurransen!

 

God natt!

 

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg