COMPETITION PREPERATIONS – EUROPEAN CHAMPIONSHIP

I morgen tidlig er det avreise til Latvia, hvor vi skal danse EM i standard på lørdag! Vi gleder oss masse!

Opp mot enhver konkurranse er det alltid mye å gjøre, og dansingen jobber man jo konstant med, men jeg tenkte jeg skulle dele et par av de mer sånn siste forbredelsene vi gjør nå før avreise.

1) Vaske og henge opp danseklær.
Disse må være rene og pene og klare til bruk! Det gjelder alt fra kjoler til strømpebukser og undertøy.

 

2) Pakke
Det er jo en halv million ting man skal ha med seg… sminke, bruning, klær, hårprodukter, osv osv… Jeg er enda ikke ferdig, og nå er det leggetid hehe. Blir fint nødt til å pakke resten i morgen tidlig! #TidligOpp

3) Vaske sminkekoster o.l. Det blir nok en ny sminke og hår look i helgen, så da er det greit å ha alt utstyret klart! Jeg har vasket alt utstyret jeg brukte i Danmark, så da er alt klart til helgen som kommer! For noen år siden var jeg ev av de som typ aldri vaska sminkekoster osv, nå er jeg helt motsatt og vasker dem gjerne etter en eller to bruk!

4) Sjekke inn.
Alltid beredt. Sjekk inn på flyet, sjekk at hotell osv er i orden, planlegg hvordan man skal komme seg fra flyplass til hotell osv osv! Dette her er jo en hel vitenskap haha, og jeg tenkte å skrive en mer detaljert post senere om mine reise-tips mm.

 

5) Sjekkliste.

Jeg lager ALLTID sjekkliste. Det har reddet meg fra å glemme noe sååå mange ganger. Det er rett og slett helt genialt spør du meg.

6) Nok søvn og mat. Vi har nettopp spist en stor god porsjon med taco, og nå er det marsj i seng for å få nok søvn!

 

Blogges igjen veldig snart!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg