COMPETITION PREPERATION

I morgen er det en østlandsserie, aka en lokal dansekonkurranse. Den blir avholdt i Sørumsand og vi skal selvsagt delta! I går hadde vi en trening i Oslo sammen med mange andre par fra forskjellige klubber – veldig gøy! Så der fikk vi inn en skikkelig økt med mange finaler. Slitsomt, lærerikt og gøy!

I dag har vi hatt en dag med restutisjon og diverse forbredelser. Jeg har blandt annet handlet inn litt til konkurransen! Over ser dere mine “go-to” hårprodukter, samt et par noe goodies jeg har kjøpt fra “Makeup Mekka”. Disse har jeg nettopp fått og gleder meg til å prøve dem i morgen! Jeg har også handla inn litt andre ting som vippelim, en svart øyenskygge, et par mini sponges, og litt dekor som fanget oppmersomheten min!

Etter handleturen dro jeg innom studio for å fikse håret til to herlige jenter! Under ser dere resultatene:

Alt i alt en veldig hyggelig dag med litt diverse innhold! Nå er jeg hjemme og skal forbrede meg best mulig til i morgen. Har hengt opp kjolene jeg skal bruke, funnet frem diverse utstyr, og nå skal jeg spise en god kvelds før det er leggetid.

Mer om konkurransen senere!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg