COMPETITION LOOK & TAUGHTS

Reklame | Nemus Lillestrøm

Her kommer det litt bilder fra lørdagens look. Det er jo sååå lenge siden jeg har fiksa meg til konkurranse, så det gleda jeg meg skikkelig til! Jeg klarte selvfølgelig å forsåve meg haha, så jeg fikk ikke like god tid som jeg hadde ønsket, men men jeg ble egentlig ganske fornøyd med looken likevel, men glemte seeeelvsagt å ta bilder FØR jeg dansa…#HappensEverytime! Men men, litt naturlig glow kan ikke skade. #Sweaty

Og når det gjelder hår valgte jeg en veldig enkel, klassisk look, med midtskill og dott i nakken. Jeg pleier egentlig ikke å like det på meg selv, men synes det ble ganske fint når jeg fikk dekorert litt med stener foran. Dessuten liker jeg å variere litt.     

Jeg klarte tydeligvis ikke å ta så mye som en selfie med Sverre haha, han er litt sånn ikke i bilde-mood når konkurransen pågår, men heldigvis var Jørgen med på noen koselige bilder!

Men så til noen tanker rundt selve konkurransen og dansingen. Først og fremst – svenskene kan arrangere konkurranser! Dette var egentlig ikke en stor konkurranse, men det var så mange klasser, par og publikum. Dessuten var det fint gulv og bra med lys o.l. Så her reiser vi mer enn gjerne igjen!

Når det kommer til dansingen, var det spennende å komme seg tilbake på konkurransegulvet! Vi har ikke konkurrert siden VM i november pga skaden Sverre pådro seg. Nervene var faktisk ikke så ille, og vi gledet oss mye. Første runde gikk greit, men så, i finalen så skjedde det noe sååå rart. Vi danse en solo slowfox, og begynte på waltzen, men midt i waltz klarte jeg plutselig ikke å snu hodet til høyre….altså hva!?!

Da ble jeg bare sånn…”hva…skjer…nå!?” Det føltes ut som den låste seg totalt, og det var såååå vondt å snu hodet. Så jeg dansa resten av runden nesten uten å snu hodet til høyre…det var mildt sagt fælt… Nr 1: Au!! Nr 2: man snur hodet…mye! Så det å ikke snu det funker jo rett og slett ikke..

Etter finalen i standard måtte vi trekke oss fra latinen…det gikk ikke over…ingen smertestillende hjalp.. geez… Ble ganske paranoid der og da, spesielt ettersom jeg ble påkjørt for en stund siden, så det var bare å bestille time hos Nemus ASAP, å få sjekket det opp fort. Det har jeg heldigvis fått gjort nå, og SHOUTOUT til Roger på Nemus Lillestrøm. Han visste jeg skulle reise igjen denne uken og har fått nakken min brukbar igjen! Det som mest sannsynlig skjedde var at jeg fikk en liten strekk i første runde, og etter den ble kald, og så skulle i gang igjen gikk musklene i spasme… yay. Kan skje anyone…og det kjentes ut som om jeg hadde sovet skikkelig galt i sånn, en uke haha. Og alle som har gjort det, vet at det er en grusom følelse å ikke klare å snu på hodet!. Uansett. Jeg har fått sååå god behandling og ikke minst veiledning fra nemus. Det å vite at det ikke er farlig, og hvordan jeg skal få det bedre så fort som mulig gjør meg så mye roligere! Takk, takk, takk, takk til Nemus!!! Jeg reiser jo til Italia allerede i morgen, så hjelpen fra dem er den eneste grunnen til at jeg blir klar til å konkurrere igjen så fort.

Vi endte på 2.plass, og selv om vi skal innrømme at vi gikk for å vinne må vi bare si oss fornøyd med 2.plass ettersom kroppen ikke spillte helt på lag! Så, grattis til de som vant!

Nå skal jeg pakke ferdig til avreisen i morgen!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg