CAN´T SIT STILL

God kveld dere,

Tenkte først av alt å oppdatere litt om dagen i dag rett og slett. Den starta på jobb, og i dag kom alle elevene så da er vi virkelig i gang! Etter jobb dro jeg avgårde til Nemus for å sjekke ryggen/bekkenet etter det som skjedde på trening i går som jeg nevnte i gårsdagens innlegg. Heeeeeeeldigvis var det ikke noe farlig, bare bekkenet mitt som hadde fått en vridning og låst seg… Sikt kjedelig og vondt, men ingen fare. Kiropraktor fikk det tilbake på plass på null komma niks, så jeg er nok good to go i morgen.

Fikk anbefalt å ta det med ro i dag, så da ble det ikke noen dansetrening, men ettersom jeg er rastløs om jeg blir sittende hele dagen og at han sa at jeg burde holde meg i bevegelse dro Sverre og jeg ut på en gåtur. Vi var ute i over to og en halv time, så ble faktisk en god tur. I tillegg til at vi fikk tatt litt bilder på veien, noe som denne bloggeren her er veldig fornøyd med haha.

Og da vi kom hjem lagde jeg middag og vi har kost oss med den. I tillegg til alt dette har jeg hatt snapchat til gruppa vår som heter “influenserne”. Følg oss gjerne deg! De som er i gruppa der er altså meg og andre som er med på “Anne Brith Influenser program”. Dette har jeg ikke fortalt dere så mye om enda, men jeg tenker å skrive litt mer om det senere. Håper å møte alle de andre igjen snart, men i mellomtiden koser jeg meg med å følge dem på diverse sosiale medier.

Nå må jeg gjøre unna er par ting før jeg legger meg i seng, men forhåpentligvis får jeg også skrevet feridig et par blogginnlegg til dere ang litt ting utenom hverdagsoppdateringer. Temaer jeg har lyst å skrive om fremover er for eksempel tanker rundt sminke, sikkerhet, kjærlighet mm. Så titt innom her fremover om du har lyst å lese litt om det. Det blir også en del om dans ettersom denne uken er ganske spennende danse-messig. På torsdag får vi blant annet ny latintrener i klubben, så det blir veldig spennende!! Og til helgen er det landslagssamling, som også blir veldig bra – gleder meg allerede!

Er du også av den rastløse typen?

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg