BYTTET PARTNER

Nok en dag har rast avgårde, men jeg må innrømme at jeg føler jeg har fått gjort ganske mye i dag! Vi starta dagen med å sove helt til klokken 10, for å så ha en privattime på lsk 11:30. På timen hadde vi Waltz sammen med treneren vår Anita der vi jobbet med den ene langsiden vår, alltid fint å ha time for å få ny input om hva vi bør jobbe med fremover.

Etter den dra vi hjemom igjen for å spise litt etc, og i samme slengen som vi var hjemme fikk jeg faktisk tid til å filme en ny youtube video! Man må liksom ha noen timer på seg for å filme, i tillegg til at jeg helst vil ha dagslys, så jeg ble super happy da jeg rakk å filme i dag! Jeg har allerede startet så smått å redigere så forhåpentligvis er det ikke lenge til den er ferdig.

Etter filmingen bar det ned i studio igjen for å ha 2 x 90 min gruppetimer. Der jobbet vi både med slowfox og quickstep. På fellestreningene jobbet vi med generelle prinsipper i en rekke med trinn. Deretter byttet vi også partnere flere ganger ila treningen for å teste det ut med noen man ikke er så vandt til å danse med. Dette gjør vi for å føle litt mer på føring/følging, samt for at man skal få utfordre seg selv litt. Vi byttet partner flere ganger, og noen ganger danser man med noen på samme nivå, noen ganger høyere og noen ganger lavere – uansett er det veldig god trening i å tilpasse seg en annen partner.

En dag av treningshelgen gjenstår og den starter allerede 10:30 i morgen, så det nærmer seg leggetid for oss, men først en god dusj, litt massering av føtter og pakking av morgendagens treningsbagg.

Det som er så fantastisk med sånne treningshelger er at man sover som en stein hver natt! (Litt mindre fantastisk er det at du fortsatt føler deg som en stein i det du skal stå opp) Nå er det strengt tatt sånn at jeg som regel alltid både sovner på et blunk og sover tungt natten lang, men jeg merker stor forskjell i perioder jeg ikke trener for eksempel om jeg har en uke juleferie eller noe så blir fort søvnen litt annerledes. Så om du sover dårlig ville jeg anbefale å prøve å rett og slett bli mer fysisk sliten, jeg sovner hvertfall sånn ca i det jeg legger hodet på puta!

Hvordan blir din søndag? Rolig og fin eller aktiv og travel?

xoxo

2 kommentarer
    1. Formen er ikke på topp… Kjempekjedelig, for jeg kunne tenkt meg å både gå tur i skogen og trene denne helgen. Søndagen får heller starte rolig med sen frokost og blogging, noen timer i barnebursdag og planlegging av nytt treningsprogram til TRX kurs kommende uke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg