BYE BYE FOR NOW, HAUGESUND

Jeg fortsetter trenden min med sene blogginnlegg, så hvis du også er sent oppe, så hyggelig at du stikker innom her! Og om du ser dette når du våkner og utover, er det også veldig veldig hyggelig!!

 

Grunnen til at jeg blogger sent i dag er rett og slett fordi jeg reiste fra Haugesund tilbake til Oslo i dag. Jeg sov til rundt 10, og spiste en deilig frokost, deretter gikk jeg en super hyggelig tur med eldste illebror (på bildet under) og Sverre. På turen traff vi også på min gode venn og tidligere dansepartner Haakon – kos!

 

Etter turen gikk vi hjem og spiste en digg middag. Og til slutt fikk vi besøk av både mormor, tante, to onkler, og fler! Sååå koselig. Da hadde mamma ordna i stand med både det ene og det andre, så det var mang en godbit å sette tenna i!

 

Nå er Sverre og jeg tilbake i leiligheten vår, og skal i gang med nok en uke med trening. Synes alltid det er litt trist å dra fra Haugesund, så jeg e veldig glad for at jeg enda har en uke med ferie, så vi skal prøve å kose oss litt ekstra også! Håper virkelig vi får litt fint vær så vi kan tilbringe tid ute mens vi har tid!

 

Mer om tiden fremover får dere lese om til uka, nå er det leggetid, god natt!!

 

Xoxo

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg