BURSDAGSBOBLE

Vipps så var man ikke lenger 22, men 23 år! Dagen i går gikk forbi i en fei, men det var en super hyggelig dag. Tilbragte første del av dagen på jobb der jeg fikk både gratulasjoner og sang, og dro videre til strømmen storsenter for å møte at par av venninnene mine, Sunniva og Abigail, for en liten bursdags kaffe. Det var selvfølgelig super hyggelig som alltid, og ble avsluttet med en liten runde på senteret. Da traff vi enda flere kjente og kjære, som mine fantastiske venner, Ann-Torill aka @miss.nailed.it og hennes herlige søster Ellen! Sverre og en annen vennine, Anastasia, kom også, så på et tidspunkt var vi en gjeng på 7 stk som vandra litt rundt der.

Utpå ettermiddagen ventet dansekurs, der jeg var så heldig å få bursdagssang fra de unge danse elevene våre! Dagen i studio ble avsluttet med finaletrening for oss, og så satt vi kursen hjemover. Der fikk jeg servert digg taco og jordbær dyppa i sjokolade a la Sverre. Nam nam nam!

Alt i alt en lang, men fin fin dag! Litt mer bursdagsfeiring får bli en annen dag, som neste gang jeg reiser hjem til Haugesund.
Men bursdager varer desverre ikke evig, så nå er det tilbake i rutiner og alt som følger med. Det er rimelig travle dager, så det er bare å henge med i svingen!

Jeg vil avslutte med å si tusen takk for alle gratulasjoner på burdagen min i går – setter pris på hver eneste en!!

 

Når har du bursdag?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg