BLUE MONDAY?

Reklame | Nemus

Pang så var det hverdag igjen! Første dag tilbake på jobb og første dag med vanlige treninger igjen! Det var litt tungt å stå opp i morres, men heldigvis var det sol ute så da var det litt enklere å komme seg opp og ut.

Første arbeidsdag gikk kjempefint, og det blir spennende når elevene kommer i morgen! Så det gleder jeg meg veldig til.

Etter jobb dro vi ganske rett på trening, og hadde en super privattime og starten av gruppetimen. Men så kom det eneste som har gjort dagen min kjip…. Vi var godt inne i treningen og plutselig “smalt” det i ryggen min… Er forhåpentligvis ingenting farlig, men fyyy så vondt. Men heldigvis fikk jeg en time hos den flinke kiropraktoren min allerede i morgen så da får vi sjekka at alt er som det skal 😄

 

Men ettersom vi tross alt er tilbake i hverdagen er det leggetid!!

 

Natta dere!

 

Xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg