BIRTHDAY GIRL

Vipps var det 4 februar igjen og jeg fyller 22 år. Jeg feiret med familien på lørdag hjemme i Haugesund, men selve dagen i dag har blitt tilbragt i mitt andre hjem her på østlandet. Har ikke hatt noen særlig feiring i dag, men skal nok gjøre litt mer ut av det til helgen!

Jeg har vært på jobb, og innom dansestudio for å ha et barnekurs og for å stikke innom trening. Jeg har jo forstatt treningsforbud, så det var egentlig bare for å få med meg infoen fra treningen. Alle steder jeg har vært i dag ble jeg møtt av mine fine kollegaer og venner som gratulerte meg med dagen – en dag med ekstra mange klemmer, og det gjør en dag ekstra god!


Nå er jeg endelig hjemme og Sverre har laget deilig taco til meg. Så nå gjenstår det bare å la maten synke litt, og slappe av litt før det er marsj i seng. Uken raser videre og og det er opp tidlig igjen i morgen!

Takk til alle som har tatt seg til til å gratulere meg med dagen! Setter pris på hver eneste hilsen på facebook, sms, klem og hilsen <3

God natt alle sammen,

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg