BIRDSTRIKE

Ja så satt jeg plutselig her da, stuck på flyplassen. Flyet mitt skulle gått 16:10, og ny tid er 20:00. JIPPI. Hele to fly har kjørt på en fugl hver, uffameg, så her er det stappa fullt av passasjerer som skulle tatt de flyene. Altså hva er oddsen for at TO fly kjører i fugler på under en time på samme flyplass?!

 

Først og fremst, stakkars fugler selvsagt… Og nr 2: Safety first. Så for all del, disse timene er vel verdt å vente sånn sett….det er bare så vanvittig kjedelig! Jeg skulle vært fremme snart…og hele dagen min forsvinner jo her inne. Meeeeen men. Det er aldri så ille at det ikke er godt for noe. Så da skal jeg sitte her å sortere litt bilder fra uken mm.

Jeg har hvertfall hatt en helt super ferie hjemme!!! Selv til tross for en plagsom forkjølelse… Men nå er det tid for å hoppe tilbake til virkeligheten haha. På søndag reiser vi avgårde på ny treningsleir, og jeg gleder meg skikkelig! Liiiiiitt nervøs for formen ettersom jeg enda er ganske så forkjøla, men krysser fingrene for at det kommer seg for hver dag som går.

Så da skal jeg bare “chille” her i noen timer til, å så får jeg endelig se kjæresten min igjen, det gleder jeg meg veldig til.

 

Vi blogges snart igjen!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg