BACK TO WORK

Etter en idyllisk helg på landet i Sverige var det rimelig tøft å stå opp 06:30 i dag haha. Men heldigvis er denne uken veldig spennende og innholdsrik, så selv om vi må opp tidlig så gleder jeg meg til dagene som kommer. Denne uken arrangerer nemlig Sverre og jeg en aktivitetscamp for barn. Det har vi aldri gjort før, så det er skikkelig spennende. Første dag var i dag, og det gikk sååå fint! Gleder meg til i morgen!

Men jeg kjenner allerde i dag at jeg har vært lat med døgnrytmen de ukene jeg ikke har vært på dansecamp o.l, så det betaler jeg for nå i trøtthet. Satser på at det går seg fort til. I tillegg er det på tide å kjenne på det å jobbe + trene hver dag igjen. Om sommeren har vi den utrolige luksusen at vi ikke gjør så mye som eller i året, ift jobb, så da har vi jo mye mer tid og energi til å danse, men når hverdagen kommer må man disponere kreftene annerledes. Men jeg lært veldig mye om meg selv i forhold til dte nå i vår, så jeg gleder meg til høsten! Gleder meg spesielt til vi er i gang med faste fellestimer hver uke.

Nå er det på tide å gjøre morgendagens planer ferdige og etterhvert komme seg i seng.

Har du ødelagt døgnrytmen i ferien?

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg