ARRIVED IN TRAKAI

God kveld i stuen, eller hvor enn du måtte være!

Jeg sitter i sengen på hotellet i Trakai, har akkurat dusja, og slapper av etter dag en med trening. I dag har vi bare hatt to fellestimer og finaletrening, men i morgen begynner vi klokka 08:00 og dagene er herved laaaange. De er som regel ferdig 22:00. Men heldigvis er det pauser her og der, så jeg håper på å få dratt i badehallen her en av dagene.

 

Hver dag består som regel av oppvarming/bevegelseslære i en times tid, 3 gruppetimer, eventuelle privattimer, og finaltrening/gjennomkjøringer i halvannen time om kvelden. Noen dager har vi ikke privattimer i det hele tatt så da har vi heldigv is ganske gode pauser innimellom, men andre dager går dagene ganske slag i slag.

 

Jeg tror uansett det kommer til å bli en finfin uke, og jeg skal prøve å holde dere oppdaterte med litt bilder o.l utover uka! Men enn så lenge så slenger jeg med et lite bilde fra forrige campen vi var på:

Natta, vi blogges snart!

 

xoxo

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg