ARRIVED IN RIGA

Da er vi endelig fremme på hotellet vårt her i Latvia. I år har arrangøren av EM virkelig plukket et flott hotell. Vi har fått en kjempe fint rom, og masse plass. Mer av dette får dere se på noen bilder her, og på vloggen som kommer fra turen senere!

Nå har vi fått hengt opp danseklær, og rigget oss til, så nå er det på tidet med mat! Som dere kan se over er allerede nesa mi i menyen hehe. Vi har egentlig ingen store planler i dag utenom å kanskje gå oss en liten tur i området samt spise og gjøre diverse forbredelser til konkurransen i morgen. Heldigvis starter vi kanskje sent i morgen så jeg planlegger å gjøre både hår og sminke i morgen. Jeg pleier jo ofte å lage håret kvelden før, men dersom jeg kan slippe sover jeg definitvt bedre uten oppsatt hår!

Nå har Sverre faktisk sovnet på siden av meg her, vi har tross alt vært ute på reis siden klokken 09 i morres, og enda lenger våkne, så jeg skjønner han veeldig godt! Men jeg regner med at han ikke har så mye imot å bli vekket for å gå å spise mat hehe. Det trenger vi også nå hvis vi skal ha nok energi til morgendagen!

Jeg skal prøve å få tatt masse bilder og videoer, og skal oppdatere bloggen igjen så fort jeg får sjans! Fortsatt masse jeg har liggende som jeg vil dere med dere!

-Ronja Østensvik

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg