ÅRETS SISTE KONKURRANSE – I SELVESTE ……

Dubai! Altså hvor sinnsykt er ikke det. Jeg har aldri vært i Dubai og trodde helt ærlig ikke det var et sted jeg kom til å reise til med det første. Grunnen til at vi reiser er altså fordi det er to dager med konkurranser der nede. Men vi reiser heldigvis ikke til Dubai bare for å se innsiden av en dansehall, vi har også satt av ca halvannen dag til sightseeing og det vi måtte ønske.

Jeg har prøvd å lese meg opp på normer og regler så godt jeg kan, og er jo litt spent. Men jeg tror det kommer til å gå helt fint. Jeg har også prøvd å gjøre en del research på hva vi kan finne på der borte, som ikke koster skjorta. Til nå har jeg hvertfall et par steder på lista som Dubai Mall, fontene show, se Burj Khalifa (utenfra), et akvarium, noen markeder/souk og litt diverse andre gratis aktiviteter! Vi får se om vi gjør alle eller noen, det tar vi helt som det kommer.

Takk til Pål Bergstad for bilde!

Jeg driver også å pakker for harde livet, vi skal tross alt dra allerede i morgen kveld! Hva skal jeg ha med liksom? Reiser fra Norge hvor det er -10 til Dubai hvor det er +20. Må ha med klær for både vinter og sommer, dans og hverdags. I tillegg er det greit å ha med seg litt passende antrekk, ettersom det er et ganske konservativt land. Jeg har pakket flere sommerkjoler som dekker skuldre og knær, og satser på at det blir bra. Har også med meg al fra et sett ull til danseklær, til bikini. Så jeg har dekka det meste.

 

Jeg planlegger også å lage vlog fra turen, så det er bare å følge med. Og om dere vil følge mine siste forbredeler før reisen så snapper jeg for @influenserne i morgen! Så følg meg gjerne der.

Har du vært i Dubai?

xoxo

3 kommentarer
    1. Does your site have a contact page? I’m having a tough time locating it but, I’d like to send you an e-mail.
      I’ve got some suggestions for your blog you might be interested in hearing.
      Either way, great blog and I look forward to seeing it improve over time.

      Liverpool Tøj

    2. Hello very cool website!! Man .. Excellent .. Wonderful ..
      I will bookmark your web site and take the feeds also?
      I’m satisfied to find numerous useful information right here within the put up, we need
      work out extra techniques in this regard, thank you for sharing.

      . . . . .

      Frankrike Drakt

    3. Definitely consider that which you stated. Your favourite justification seemed to be at
      the net the simplest factor to bear in mind of. I say to you, I definitely get annoyed at the same time as
      other people consider worries that they just don’t understand about.

      You controlled to hit the nail upon the top and outlined out the whole thing with no need
      side effect , folks can take a signal. Will probably be back to get more.
      Thank you

      Barcelona Tröja Barn

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg