ÅRETS FØRSTE

Snakk om drømmevær! Dagen i dag har vært vanvittig deilig, og ikke minst super hyggelig. Sverre, jeg, og to venninner, Malin og Tiril var ute i nesten hele dag. Vi gikk en fin tur og tilbragte deretter mange timer ved en vakker badeplass. Og tro det eller ei, jeg var faktisk uti å bada. Jeg hadde absolutt ingen planer om det ettersom jeg er en skikkelig frysepinne! Jeg hadde ikke engang med håndkle.

 

Men solen varmet så utrolig godt, at jeg bare måtte ta meg en liten dukkert! Det var knapt nok et vindkast, så vi tørket jo på null komma niks. Årets alle første bad er altså vel gjennomført.

Noen timer i solen var vanvittig deilig, selvfølgelig med et godt lag solkrem, vann, og litt snacks. Etter noen timer tok vi en liten omvei hjem for å få litt ekstra trening og sol, etterfulgt av en liten ute økt hjemme, og deretter middag. En ganske så perfekt søndag spør du meg!

Det som er ekstra deilig med denne søndagen er at det er fri i morgen, og at det er meldt fint vær nok en dag. Vi skal sove litt frempå, nyte v æret, før vi drar avgårde på dansetrening hele ettermiddagen/kvelden.

Har du hatt en fin helg? Og ikke minst, har du tatt årets første bad enda?

 

Husk å følge meg på:
Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg