ANTE IKKE HVA JEG SKULLE

God mandag – ny uke, nye muligheter! Denne uken startet tidlig, nemlig klokken 7 i morres, fordi vi arrangerer aktivitetscamp for barn mellom 7 og 12 år. Dag én gikk super bra, og både vi og ungene har dansa oss slitne og gode. Og etter det dro jeg til Oslo… uten å vite hva jeg skulle. Jepp, min venninne Helene ba meg komme til Oslo, og sa så mye som at der ventet det en overraskelse!

Det var ikke før jeg satt på venterommet på Tone Lise Akademiet at jeg fikk vite hva jeg skulle – jeg skulle få vippeløft! Helene ble nemlig sertifisert til å tilby vippeløft i salongen sin i dag, og jeg fikk være modell. Dette er noe jeg har sett på Instagram så ofte, og så absolutt vurdert, men ikke kommet meg til å gjøre. Dessuten visste jeg ikke om jeg syntes det var verdt pengene. Men det jeg lærte av Helene i dag er at det varer i opp til 2 måneder! Det overrasket meg egentlig, og gjorde hele opplegget enda mer attraktivt. En hyggelig times tid senere hadde jeg sorte, løfta øyenvipper, Resultatet ser du under!

Vippeløft gjort av Helene Spilling
Vippeløft av Helene Spilling

Jeg er veldig fornøyd, og gleder meg skikkelig til å se hvor bra og lenge det holder. Det er jo bare så utrolig digg å våkne opp med sorte, “stylede” vipper! Man føler seg jo ekstra fresh, og spesielt nå på sommeren som det er så varmt er det deilig å la være å sminke seg. Jeg tenkte jeg skulle farge bryna mine selv en dag denne uken, sånn at jeg kan stå opp å være helt klar til å gå.
PS: jeg skal også teste noe ny hudpleie fremover, og jeg gleder meg så syyyyykt! Jeg skal selvsagt dele alt med dere på veien.

Tusen takk til Helene som brukte meg som modell på sitt kurs, hun er nå som sagt sertifisert til å gjøre vippeløft, så om dere vil booke time hos henne kan dere gjøre det her: BYHS Nails & Beauty.
Følg også med på våre Instagram profiler fremover om du kunne tenke deg å vinne gratis vippeløft! (Hint hint!!)

Har du prøvd vippe eller brynsløft før?

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg