ANOTHER GIRLS´NIGHT


Nok en fantastisk med dag med et par av venninnene mine! Jeg begynte dagen
med årets første standard-trening og en liten styrkeøkt før jeg dro videre til min
venninne Tiril, og hvor Malin kom rett etterpå. Vi hadde planlagt en skikkelig
stereotypisk jente-dag, og det var såååå koselig! Vi har egentlig aldri gjort noe sånn,
så det var på tide. Vi startet rundt klokken 15 med litt pizza og diverse snacks
som dere kan se på bildene.

Etter litt mat og prat satte vi i gang med litt diverse “aktiviteter”. Vi har farget bryn,
tatt ansiktsmaske, hørt på musikk, laget “henna” og diverse kos! Timene fløy
avgårde og jeg har hatt en såååå fin dag. Det er fantisk fint lite som elår en dag
med skikkelig kvalitetstid med venninner. Dessuten føler man seg så fresh!

   

               

Over ser dere noen bilder fra prossessen, og jentene skal sende meg vise av
det ferdige resultatet i morgen når vi treffes, så det blir moro å se. Nå er jeg
vel hjemme i dag, og må egentlig komme meg i seng ettersom jeg skal
tidlig opp på jobb igjen i morgen!

Pleier du å ha slike dager med dine venner/venninner?

xoxo

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg