AN INDOOR KIND OF DAY

Som overskiften sier har dette vært en kald “innedag”. Det har regna omtrent i hele dag (yret til og med da vi tok de to bildene under), så vi har vært inne i nesten hele dag. Men jeg har kost meg masse likevel. Nyyyter ferien! Sov lenge, spiste frokost, var i studio fra rundt 2 til 6, og nå er jeg hjemme og chiller/småjobber litt. Vi har også kjøpt inn til taco så jeg gleder meg sååå mye til middag og serie.

Vi ser jo gjennom serier så det ryker, så vi er alltid på jakt etter noe bra å se på. For øyeblikket er det “Stranger things” sesong 3!

Hva ser du på om dagen?

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg