ALT SKJER SÅ FORT

Herlighet dagene raaaser avgårde! De siste månedene har jo virket ganske lange spør du meg, men vipps så var vi i juni, og sommerferien er rett rundt hjørnet. Jeg har jo som nevt gledet meg ihjel og gått rundt og planlagt en roadtrip i sommer, men jeg skal innrømme at jeg har følt at den turen er ganske langt unna enda, men det er den jo virkelig ikke! Og før den tid er det jo en lang liste med ting som skal gjøres. Jeg har følt at kalenderen har vært super åpen, super rolig osv, men før jeg ante det var den nesten helt full ut sommeren.

For det første er treningen i gang, og heldigvis litt jobb, så mange av dagene går som “normalt”. I tillegg er det en god del sommeravslutninger, vi skal ha intet mindre enn 2 sommer-aktivitets-camper, treffe venner, trene, ha vår roadtrip, muligens et event, og what not. Hva skjedde? For to uker siden var kalenderen min helt åpen, og nå begynner den å bli så full som aldri før.

Jeg synes det er helt fantastisk at jeg har så mye å gjøre, det er så mye hyggelig som venter meg, og jeg føler meg så heldig som får oppleve og være med på så mye. Samtidig merker jeg at overgangen kan bli stor og at jeg må passe på meg selv og være et “nei” menneske der det trengs. Enn så lenge er det heldigvis ingenting jeg har måttet si nei til, og ingenting jeg vil si nei til, men jeg er mentalt forberedt på å ta vare på meg selv og si nei om det skulle komme til det.

Jeg er egentlig så gira for alt som venter meg at jeg må ta et steg tilbake og huske å nyte nuet også. Jeg føler det er en veldig viktig balanse. Super fint og flott å ha noe å glede seg til, men livet skjer tross alt her og nå, og jeg vil ikke glemme å sette pris på hverdagen, er tross alt flest av dem ila livet. Nyte og sette pris på de små tingene. En dag ser man tilbake og oppdager at de små tingene var store ting, så jeg gjentar en øvelse fra lørdag: Dette er jeg takknemlig for i dag: Nydelig vær, at kneet mitt begynner å bli bra, og at treningen gikk fint!

Hvilke ting er du ekstra takknemlig for i dag?
…og, har du noen sommerplaner?

Husk å følge meg på:
Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg